• Van links naar rechts: Michael Clifford, Calum Hood, Ashton Irwin en Luke Hemmings.

    Mede doordat Gilinsky en ilovelashton te veel spamden in een ander topic, wilden ze dit topic openen.
    Dus, join if you want, because we need more fangirls!







    Members:
    Gabs // Gilinsky // 17 | Luke
    Lieke // ilovelashton // 17 | Mashton
    Eva // AIterego // 14 | Luke
    Crystal // Sciathan // 12 | Lashton
    Floor // Rejects | Luke
    Noa // Hemwin | All
    Ruth // Hemford // 20 | Muke
    Jessica // AshtonIsCute | Ashton
    Talita // Daeva | Calum
    Julia // Unsullied | Ashton
    Miriam // Malley // 15 | Ashton
    Aline // Ashtonished | Ashton
    Merel // Hanaemi // 68 | Cake
    Julya // CrushOnLuke | Luke
    Aniek // Memoria // 15 | Mashton
    Naomi // Ashtonlrwin // 16 | Mashton
    Lisa // Cliffoconda | Michael
    Kim // Winhood // 19 | Cashton
    Tessa // xlrwin | Ashton
    Esmee // OhMyLashton // 15 | Luke
    Marlijn // Ultimatum // 15 | Cake
    Simone // MrFluke | Luke
    Marie // Eighteen // 14 | Luke
    Gail // Aldea // 18
    Tenace
    Loeka // xemx | Ashton
    Zoë // DontDropp
    harrylouis | Michael
    Kyle // Avena // 17 | All
    Yu // Alesia // 13
    Demi // Amarela
    Britt // Hecuba | Ashton
    Laura // KilAsh




    [ bericht aangepast op 8 juli 2014 - 21:40 ]


    Physics is awesome

    Ik kan niet maar ja.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Rejects schreef:
    Die presale is toch alleen voor Groot Brittanië en Ierland?


    Als je -je hebt aangemeld voor de nieuwsbrief afgelopen weekend, dan heb je gisteren een mail ontvangen met daarin de link naar de ticketmaster site waardoor je morgen al kaarten kunt bestellen ipv vrijdag.


    stay safe because I like being alive at the same time as you


    Lekker bezig, Harry. (wbw)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    En ik heb een link en ik maaagg oehoe


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Verder met mijn kamer opruimen maar weer. Ik heb al ongeveer al mijn papieren die ik niet meer nodig heb, weggegooid en de hele container zit vol. o.O


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Hoodings schreef:



    Die is zo duidelijk gephotoshopt, lol.

    WAT VIND JE VAN MN NIEUWE USERNAME???


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Hoodings schreef:
    Verder met mijn kamer opruimen maar weer. Ik heb al ongeveer al mijn papieren die ik niet meer nodig heb, weggegooid en de hele container zit vol. o.O

    Twee vuilniszakken en 8 dozen hierrrrrr....


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Al dan niet alleen papier


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]


    "Family don’t end in blood”

    ilovelashton schreef:
    (...)

    Als je -je hebt aangemeld voor de nieuwsbrief afgelopen weekend, dan heb je gisteren een mail ontvangen met daarin de link naar de ticketmaster site waardoor je morgen al kaarten kunt bestellen ipv vrijdag.


    Ik heb dit :3
    Thu 28 May | The O2 | Dublin | Ireland: Presale Tix | General Tix
    *Sat 30 May | Odyssey Arena | Belfast | Ireland: Presale Tix | General Tix
    Mon 1 June | The SSE Hydro | Glasgow | UK: Presale Tix | General Tix
    Tue 2 June | Metro Radio Arena | Newcastle | UK: Presale Tix | General Tix
    Wed 3 June | First Direct Arena | Leeds | UK: Presale Tix | General Tix
    Fri 5 June | The NIA | Birmingham | UK: Presale Tix | General Tix
    Sun 7 June | Motorpoint Arena | Cardiff | UK: Presale Tix | General Tix
    Tue 9 June | Phones 4U Arena | Manchester | UK: Presale Tix | General Tix
    Fri 12 June | The SSE Arena Wembley | London | UK: Presale Tix | General Tix
    Sat 13 June | The SSE Arena Wembley | London | UK: Presale Tix | General Tix


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Rejects schreef:
    (...)

    Ik heb dit :3
    Thu 28 May | The O2 | Dublin | Ireland: Presale Tix | General Tix
    *Sat 30 May | Odyssey Arena | Belfast | Ireland: Presale Tix | General Tix
    Mon 1 June | The SSE Hydro | Glasgow | UK: Presale Tix | General Tix
    Tue 2 June | Metro Radio Arena | Newcastle | UK: Presale Tix | General Tix
    Wed 3 June | First Direct Arena | Leeds | UK: Presale Tix | General Tix
    Fri 5 June | The NIA | Birmingham | UK: Presale Tix | General Tix
    Sun 7 June | Motorpoint Arena | Cardiff | UK: Presale Tix | General Tix
    Tue 9 June | Phones 4U Arena | Manchester | UK: Presale Tix | General Tix
    Fri 12 June | The SSE Arena Wembley | London | UK: Presale Tix | General Tix
    Sat 13 June | The SSE Arena Wembley | London | UK: Presale Tix | General Tix


    Geen NL erbij? ;o


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ashtonator schreef:
    (...)

    Die is zo duidelijk gephotoshopt, lol.

    WAT VIND JE VAN MN NIEUWE USERNAME???

    Ja, ik vond Lukes haar al zo vaag en Harry's foto heeft hele andere schaduw enzo en mja.

    Ik vind 'em echt heel awesome!


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Presale
    Wat houdt de presale in?
    Presale zegt het al: ‘voorverkoop’. Je kunt dan eerder kaartjes bestellen, namelijk woensdag 9 juli om 10.00 ’s ochtends.

    Hoe kan ik ook presale kaartjes kopen?
    Om presale kaartjes te kunnen kopen moet je geabboneerd zijn op de nieuwsbrief van 5SOS. Je krijgt dan via je e-mail een link en een code waarop je de kaartjes kan bestellen. Deze link gaat via ticketmaster, dus je kunt gewoon kaartjes kopen op de manier hoe je gewend bent. Echter zorg er wel voor dat je via de link in je e-mail gaat, anders werkt het niet.

    Zijn de presale tickets goedkoper dan de normale tickets?
    Nee, de tickets zijn even duur.

    Wat is de code/link van de presale?
    Deze staat in de e-mail.

    Wat kan je kopen tijdens de presale?
    Je kunt normale zit- en staanplaatsen kopen en Soundcheck Experience kaarten!

    Waar moet je de wachtwoord intypen voor pre sale?
    Dat spreekt wel voor zich als je de kaartjes gaat kopen.

    Ik heb een code gehad maar die kan je nu toch nog niet gebruiken? Enkel woensdag voor de presale toch?
    De kaartverkoop start pas om 10.00 die dag, voor die tijd kun je der niets mee.

    Gaat de presale ook via ticketmaster? Want als ik daar op kijk kan ik alleen de gewone verkoop zien
    Ook via ticketmaster ja, alleen dat is een 'speciale' link. Deze moet je dus gebruiken tijdens de presale!

    Maar je kunt dus alleen kaartjes kopen met die email?
    Bij de presale wel, zonder deze e-mail kun je kaarten kopen op vrijdag in de normale verkoop.

    Hoelaat is de presale?
    Woensdag 9 juli om 10.00 ’s ochtends!

    Kun je als Nederlander ook tickets in de presale kopen voor concerten in Engeland als je je hebt aangemeld voor de newsletter?
    Je klikt dan ipv. Nederland op het desbetreffende land wat je wilt. De verschillende linken staan in de e-mail!

    Hoe abboneer ik op de nieuwsbrief?
    Dat doe je via 5sos.com. Echter is dat nu te laat, en je zal geen code meer ontvangen voor de presale kaartjes.


    De FAQ voor morgen c:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Eighteen schreef:
    Presale
    Wat houdt de presale in?
    Presale zegt het al: ‘voorverkoop’. Je kunt dan eerder kaartjes bestellen, namelijk woensdag 9 juli om 10.00 ’s ochtends.

    Hoe kan ik ook presale kaartjes kopen?
    Om presale kaartjes te kunnen kopen moet je geabboneerd zijn op de nieuwsbrief van 5SOS. Je krijgt dan via je e-mail een link en een code waarop je de kaartjes kan bestellen. Deze link gaat via ticketmaster, dus je kunt gewoon kaartjes kopen op de manier hoe je gewend bent. Echter zorg er wel voor dat je via de link in je e-mail gaat, anders werkt het niet.

    Zijn de presale tickets goedkoper dan de normale tickets?
    Nee, de tickets zijn even duur.

    Wat is de code/link van de presale?
    Deze staat in de e-mail.

    Wat kan je kopen tijdens de presale?
    Je kunt normale zit- en staanplaatsen kopen en Soundcheck Experience kaarten!

    Waar moet je de wachtwoord intypen voor pre sale?
    Dat spreekt wel voor zich als je de kaartjes gaat kopen.

    Ik heb een code gehad maar die kan je nu toch nog niet gebruiken? Enkel woensdag voor de presale toch?
    De kaartverkoop start pas om 10.00 die dag, voor die tijd kun je der niets mee.

    Gaat de presale ook via ticketmaster? Want als ik daar op kijk kan ik alleen de gewone verkoop zien
    Ook via ticketmaster ja, alleen dat is een 'speciale' link. Deze moet je dus gebruiken tijdens de presale!

    Maar je kunt dus alleen kaartjes kopen met die email?
    Bij de presale wel, zonder deze e-mail kun je kaarten kopen op vrijdag in de normale verkoop.

    Hoelaat is de presale?
    Woensdag 9 juli om 10.00 ’s ochtends!

    Kun je als Nederlander ook tickets in de presale kopen voor concerten in Engeland als je je hebt aangemeld voor de newsletter?
    Je klikt dan ipv. Nederland op het desbetreffende land wat je wilt. De verschillende linken staan in de e-mail!

    Hoe abboneer ik op de nieuwsbrief?
    Dat doe je via 5sos.com. Echter is dat nu te laat, en je zal geen code meer ontvangen voor de presale kaartjes.


    De FAQ voor morgen c:


    Ah, dat is wel even handig om te lezen. c:

    [ bericht aangepast op 8 juli 2014 - 21:20 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you