• Van links naar rechts: Michael Clifford, Calum Hood, Ashton Irwin en Luke Hemmings.

Mede doordat Gilinsky en ilovelashton te veel spamden in een ander topic, wilden ze dit topic openen.
    Dus, join if you want, because we need more fangirls!

Members:
    Gabs // Gilinsky // 17 | Luke
    Lieke // ilovelashton // 17 | Mashton
    Eva // AIterego // 14 | Luke
    Crystal // Sciathan // 12 | Lashton
    Floor // Rejects | Luke
    Noa // Hemwin | All
    Ruth // Hemford // 20 | Muke
    Jessica // AshtonIsCute | Ashton
    Talita // Daeva | Calum
    Julia // Unsullied | Ashton
    Miriam // Malley // 15 | Ashton
    Aline // Ashtonished | Ashton
    Merel // Hanaemi // 68 | Cake
    Julya // CrushOnLuke | Luke
    Aniek // Memoria // 15 | Mashton
    Naomi // Ashtonlrwin // 16 | Mashton
    Lisa // Cliffoconda | Michael
    Kim // Winhood // 19 | Cashton
    Tessa // xlrwin | Ashton
    Esmee // OhMyLashton // 15 | Luke
    Marlijn // Ultimatum // 15 | Cake
    Simone // MrFluke | Luke
    Marie // Eighteen // 14 | Luke
    Gail // Aldea // 18
    Tenace
    Loeka // xemx | Ashton
    Zoë // DontDropp
    harrylouis | Michael
    Kyle // Avena // 17 | All
    Yu // Alesia // 13
    Demi // Amarela
    Britt // Hecuba | Ashton
    Laura // KilAsh

[ bericht aangepast op 8 juli 2014 - 21:40 ]

Physics is awesome

Memoria schreef:
    Denken jullie dat de tickets snel weg zullen zijn? En gaan jullie het morgen al gelijk proberen? :3

Eerlijk gezegd heb ik geen idee. En jup, ik ga het morgen wel al proberen, maar ik denk de meeste wel die dat kunnen. (:

stay safe because I like being alive at the same time as you

Memoria schreef:
    Denken jullie dat de tickets snel weg zullen zijn? En gaan jullie het morgen al gelijk proberen? :3

Ik ga niet, dus geen stress voor mij. (:

That is a perfect copy of reality.

Memoria schreef:

Ik denk dat het morgen wel snel zal gaan. Ik ga het morgen inderdaad proberen.

Physics is awesome

Ik ga het ook proberen, ook al zit ik in het buitenland en heb geen echte computer bij. Ik en Lijn gaan samen. :3

Wel echt jammer dat ik gewoon school heb die dag, anders was ik woensdag gewoon naar Nederland gekomen. Dan kon ik samen met mijn nichtjes gaan en kon ik jullie (weer) meeten. :c

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

Memoria schreef:
    Ik ga het ook proberen, ook al zit ik in het buitenland en heb geen echte computer bij. Ik en Lijn gaan samen. :3

Wel echt jammer dat ik gewoon school heb die dag, anders was ik woensdag gewoon naar Nederland gekomen. Dan kon ik samen met mijn nichtjes gaan en kon ik jullie (weer) meeten. :c

Hopelijk lukt het jullie, ik gun het jullie zo hard. :c
    Ik heb geen school meer dan, heuuuuj. Ja, echt jammer, want ik wil jullie twee echt zo graag meeten, meh meh.

ilovelashton schreef:
    (...)

Hopelijk lukt het jullie, ik gun het jullie zo hard. :c
    Ik heb geen school meer dan, heuuuuj. Ja, echt jammer, want ik wil jullie twee echt zo graag meeten, meh meh.

Ik ook, Lieksel. Ooit gaat het lukken. :3

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

Zeikbericht:
    Jezus man. Ik snap best dat je er iets van wilt zeggen als je iets niet leuk vind wat ik tegen jou zeg. Maar komop man. Altijd als jij één dingetje niet leuk vind dat ik doe, begin je meteen te zeiken en me te kleineren. Lekker tegen je enige dochter zeggen dat ze een verschrikkelijke trut is die nog geen enkele kennis van de wereld heeft. Lekker zeggen dat ze dom is, want ja dat kan niet anders van een kind en iemand die gezakt is van Gymnasium naar Havo. En dan meteen ook nog beginnen met dreigen. Klootzak.
    En je weet dat het me pijn doet. Dat is nog het ergste.
    En dan ook nog tegen mama blijven liegen. Over dat er niks aan de hand is, dat de ruzies door mij komen en dat ik onzin uitkraam als ik zeg dat je me slaat. En ze geloofd het want ik ben maar een liegend klein dom onderkruipsel he. Jezus.

"I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

Hebben we eigenlijk allemaal hetzelfde wachtwoord voor de pre-sale? Wij hebben iets met schildpadden en ninja's.(bat)

Memoria schreef:
    Hebben we eigenlijk allemaal hetzelfde wachtwoord voor de pre-sale? Wij hebben iets met schildpadden en ninja's.(bat)

Hoe doen jullie dat? lol.

I don't want you to die, I want you to suffer.

Eighteen schreef:
    (...)

Hoe doen jullie dat? lol.

Wat doen wij? Huh? :'D

Memoria schreef:

We hebben allemaal dezelfde ja, haha.
    Ik moest echt hard lachen :'D

"I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

Memoria schreef:
    (...)
    Wat doen wij? Huh? :'D

De wachtwoorden haha

I don't want you to die, I want you to suffer.

Memoria schreef:
    (...)
    Ik ook, Lieksel. Ooit gaat het lukken. :3

Inderdaad, dat hoop ik zo. :c

Kunnen wij dan niet ook met dat ww inloggen? Of zit er ook een gebruikersnaam aan gebonden?

Ich liebe dich 27.12.23

Eighteen schreef:
    (...)

De wachtwoorden haha

Ik snap je vraag niet, Marietje. :c

Ik zat echt te stressen, want ik heb net een account aangemaakt op die Belgische site. Als je dan op de Pre-Sale klikt vragen ze gelijk naar het wachtwoord en als je die invult krijg je een foutmelding. Ik dacht net dat je al tickets kon krijgen. X)