• Lang zal ze leven, in de gloria!
    Mijn liefste vriendinnetje is vandaag zestien jaar oud geworden, en hierbij ben ik dus officieel mijn wettelijke gezag over haar verloren. (cat)
    Maar dat betekent niet dat ik niet blij voor onze jarige ben, natuurlijk. Gefeliciteerd Xanthe [ Bourne ], en ik hoop dat je een hele, leuke verjaardag gaat krijgen, want die is nog maar net begonnen!

    And here's your piece of cake:


    And here's your piece of Colton:



    Nogmaals gefeliciteerd, kleintje. En vergeet niet, ook al ben je ouder, ik ben nog steeds groter dan jou. :Y)

    [ bericht aangepast op 17 mei 2015 - 12:41 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Gefeliciteerd! *O*


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Congrats! (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Thanks all ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Dauth schreef:
    Gefeliciteeeeeeerd!
    Ik ga er maar van uit dat Bourne, gezien zij reageert op de felicitaties, want ik heb geen idee wie Xanthie zou mogen zijn. Het lijkt me voor de mensen die niet in "Het Kletscafe" zitten (zoals ik) veel makkelijker als je gewoon iemands username gebruikt, maar goed, dat ligt vast aan mij :'D


    Oops, ik zet de username er even bij. Zelf zit ik ook niet in het Kletscafé, maar ik ben het gewend om haar gewoon bij haar voornaam aan te spreken. Bedankt voor de opmerking. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Tigresse schreef:
    (...)

    Oops, ik zet de username er even bij. Zelf zit ik ook niet in het Kletscafé, maar ik ben het gewend om haar gewoon bij haar voornaam aan te spreken. Bedankt voor de opmerking. (:
    Hahaha, zoiets dacht ik al hoor. Ik zelf ben vreselijk in het onthouden van iemands voornaam en gebruik dus normaliter ook altijd zijn/haar username.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Gefeliciteerd. (:

    [ bericht aangepast op 7 juli 2014 - 10:49 ]


    A room without books is like a body without a soul. †

    Nogmaals gefeliciteerd! <3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Thank you all ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque