• Hallo users van Quizlet,
    Gisteren had ik te horen gekregen van mijn vader dat mijn overgroot oma kanker heeft.
    Ze ligt in het UMCG in Groningen. Ze kreeg vreselijke behandelingen: haar maag moest worden leeggepompt, ze kreeg prikken en nog veel meer dingen. Ik weet dat de dokter het goed bedoeld, maar ook dit vind ik zielig voor haar. Ze zou niet lang meer leven, maar ik weet zeker dat ze een gelukkige, mooi en leuk leven heeft gehad. Ze is (nog)niet overleden, maar die tijd zit eraan te komen. Ik moest nog steeds een beetje huilen. Ik vind dit héél eng. Straks overlijd ze...

    Mijn boodschap aan oma:
    "Oma, jij krijgt een speciaal plekje in mijn hart. Ik hoop dat je een prettig leven had met ons, je dochter Susan (54) en mijn opa (64) en natuurlijk je eigen man.
    Daarom verdien jij dit liedje. Ik vind dit zo treurig, maar dit hoort er gewoon bij. Ik hou van je."



    Mijn leukste belevenis met haar:
    Een paar maand terug gingen we naar het oude speelgoed museum in Roden met oma, mijn zusje, ik en mijn oma.
    Zij wist over elk oud speelgoed een woordje te brengen dat ik nooit vergeet. Wat was ze slim.
    Er waren ook hele oude fietsen waar je op mocht fietsen.
    Daar ging ik dus op. Het fietsen ging lastig. Het was erg hoog. Aan het einde schoot mijn stuur weg en pleurde ik eraf...
    Ik moest lachen in plaats van huilen.

    R.I.P (H)
    Dit verdien je...

    [ bericht aangepast op 5 juli 2014 - 19:21 ]

    Hm, tsja. Ik vind het mega erg. (huil) Ik weet nog wel hoe gezellig we het hadden toen we een maand geleden naar het oude speelgoedmuseum waren geweest in Roden. Mijn oma kon erg goed vertellen over dat spul. Oja, om dit topic wat "minder zielig" te maken, kan ik dit vertellen: ik pleurde van zo'n oude fiets af met zo'n groot voorwiel. Ik moest lachen in plaats van huilen. Dat is in iedergeval een van de laatste keren dat ik haar zag lachen.

    Ik wens je ontzettend veel sterkte toe, Nadine... Echt heel rot voor je dat dit moet gebeuren. Het is fijn dat ze zo lang heeft geleefd. Maar inderdaad, bij het leven hoort ook de dood. Ik wens je veel succes de komende dagen. Ik zal aan je denken. En hoewel ze er straks niet meer zal zijn, ze zal vast in je hart blijven <3


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ja, thank jou Xx

    Wat erg, ik wens jou en je familie heel veel sterkte toe!


    16 - 09 - '17

    Dankje :)

    Misschien, kun je iets voor je oma makem/schrijven,
    Dan weet ze dat je van haar houd.
    Ookal weet ze dat waarschijnlijk al


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    Hm, tsja ik heb al een tekening gemaakt met een hartje en een lieve tekst. En ik gaf haar een zoentje! ^^
    Alhoewel, ik haar echt zou gaan missen als ze weg is...
    Trouwens, wie heeft er al een abo genomen op dit topic?

    Sterkte.

    Ik weet zo ongeveer wat je meemaakt, mijn oma is pasgeleden 71 geworden (en heel erg dementerend, ze kon ook niet meer op haar benen staan en is zo vaak gevallen dat ze vol met blauwe plekken en gaten in haar hoofd rondliep) en is sinds donderdag aan het overlijden (haar armen zijn al helemaal blauw volgens mijn vader, dus de rest zal ook niet heel lang meer duren.) Ik mag haar helaas niet meer zien van mijn ouders (te heftig volgens hun) maar ik weet wat je meemaakt.

    Echt heel veel sterkte, hopelijk houdt ze het nog een tijdje vol, 93 is zeker een mooie leeftijd, maar zo lang ze nog leeft (en natuurlijk geen pijn heeft) is het natuurlijk alleen maar mooier. En dat maag leegpompen lijkt mij echt helemaal niet fijn, mwehp.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Maka schreef:
    Ik wens je ontzettend veel sterkte toe, Nadine... Echt heel rot voor je dat dit moet gebeuren. Het is fijn dat ze zo lang heeft geleefd. Maar inderdaad, bij het leven hoort ook de dood. Ik wens je veel succes de komende dagen. Ik zal aan je denken. En hoewel ze er straks niet meer zal zijn, ze zal vast in je hart blijven <3


    wat was dit ookalweer

    Wat naar voor je. 93 is een mooie leeftijd, maar het blijft naar dat dat moet eindigen met kanker.
    Heel veel sterkte.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2015 - 19:18 ]


    Not all those who wander are lost.

    Oh, dank jullie wel. Van de lieve reactie's krijg ik kippenvel...

    Heel veel sterkte. Je overgrootoma heeft wel een hele mooie leeftijd bereikt.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.