• Hallo! Ik zoek een cover voor mijn nieuwe verhaal:
    Het verhaal speelt zich af in de toekomst, het moment waar alle elektronica verdwenen is, er weinig mensen meer leven en er weinig over is van het leven zoals wij kennen. Er is één man die de macht over de wereld wil hebben genaamd Odai, Odai leeft in een groot kasteel te noorden van het oude Engeland samen met zijn jonge vrouw, Esmarelda. Odai heeft meerdere legers, meerdere stukken land in zijn macht. Mensen zijn doods bang voor hem, willen niks met hem te maken hebben.
    Daarnaast heeft Odai een soort van rechterhand, genaamd Anston. Anston is een jonge jongen van negentien jaar die een kracht bezit. Als hij een doelwit voor ogen heeft mist hij nooit, hij zal altijd raken, zelfs mijn zijn ogen dicht.. Anston word langzaam gek van de machthebber en wil weg, hij keert zijn rug tegen hem wat verkeerd af zal lopen, maar dankzij deze ervaring ontmoet hij Mariana, een meisje met rood haar die hem mee neemt naar haar dorp toe. Mariana heeft net zoals Anston een geheim, zij heeft ook een speciale kracht. Samen maken ze plannen, plannen om Odai van zijn troon af te stoten. Maar wat nou als dit moeilijker is dan het lijkt?

    Wat zoek ik?
    Ik zoek een cover met een jongen met bijvoorbeeld een pistool erop of gooiend met messen of zoiets in die richting met bijvoorbeeld een kasteel er bij/ernaast. Ook zal het mooi zijn als er een meisje met rood haar in voor komt. De rest mag jezelf beslissen, ik laat jullie gewoon je gang gaan :D


    .

    De titel is btw: Death Roses


    .

    Misschien kan ik wel wat voor je doen, maar ik weet niet wanneer ik hem af kan krijgen.


    Credendo Vides

    zoiets als dit?





    -