• Van links naar rechts: Michael Clifford, Calum Hood, Ashton Irwin en Luke Hemmings.

    Mede doordat Gilinsky en ilovelashton te veel spamden in een ander topic, wilden we dit topic openen.
    Dus, join if you want, because we need more fangirls!






    Members:
    Gabs // Gilinsky // 17 | Luke
    Lieke // ilovelashton // 17 | Ashton
    Eva // AIterego // 14 | Luke
    Crystal // Sciathan // 12 | Lashton
    Floor // Rejects | Luke
    Noa // Hemwin | All
    Ruth // Hemford // 20 | Muke
    Jessica // AshtonIsCute | Ashton
    Talita // Daeva | Calum
    Julia // Unsullied | Ashton
    Miriam // Malley // 15 | Ashton
    Aline // Ashtonished | Ashton
    Merel // Hanaemi // 68 | Cake
    Julya // CrushOnLuke | Luke
    Aniek // Memoria // 15 | Mashton
    Naomi // Ashtonlrwin // 16 | Mashton
    Lisa // Cliffoconda | Michael
    Kim // Winhood | Cashton
    Tessa // xlrwin | Ashton
    Esmee // OhMyLashton | Luke
    Marlijn // Ultimatum // 15 | Cake
    MrFluke
    Marie // Eighteen // 14 | Luke
    Gail // Aldea // 18
    Tenace
    Loeka // xemx | Ashton
    Zoë // DontDropp
    harrylouis | Michael
    Kyle // Avena // 17 | All
    Yu // Alesia // 13





    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    And the walls kept tumbling doooown in the city that we loooooove. Great clouds roll over the hiiiiills, bringing darkness from above.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    AIterego schreef:
    And the walls kept tumbling doooown in the city that we loooooove. Great clouds roll over the hiiiiills, bringing darkness from above.


    BAAASSTTTIILLLEEEEEEE :3


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    KilAsh schreef:
    (...)
    Ja, ik ookXD Ik ga stuk om 5sos in paar van mijn favo filmpjes van hun, en tegelijk huil ik omdat... Ik heb geen idee. Ik voel me echt als uitgerekte puddingXD


    Zo herkenbaar.... Ik voel me zacht uitgedrukt een meloen met allemaal burse plekke ...
    En wauw die uitleg is echt vaag

    AshtonIsCute schreef:
    (...)

    Zo herkenbaar.... Ik voel me zacht uitgedrukt een meloen met allemaal burse plekke ...
    En wauw die uitleg is echt vaag


    Ik voel me als.... Opgegeten chocola. Ik moet blij zijn, want ik ben chocola, en chocola is een god. Toch ben ik verdrietig, want ik ben opgegeten door een dikke amerikaanse vetvreter


    One day I'll be in Middle Earth

    Ik ben van plan een cover te maken van Amnesia. Met de piano.
    En ik heb het al eens gedaan van Someone Like You van Adele een jaar geleden ofzo. En toen was het liedje opeens ook heel anders. So yeah.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    KilAsh schreef:
    (...)

    Ik voel me als.... Opgegeten chocola. Ik moet blij zijn, want ik ben chocola, en chocola is een god. Toch ben ik verdrietig, want ik ben opgegeten door een dikke amerikaanse vetvreter


    :'D


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Unsullied schreef:
    Ik ben van plan een cover te maken van Amnesia. Met de piano.
    En ik heb het al eens gedaan van Someone Like You van Adele een jaar geleden ofzo. En toen was het liedje opeens ook heel anders. So yeah.


    Moet je zeker doen! Ik heb dat ook gedaan met andere nummers op een gitaar. Dat was echt amazing!


    One day I'll be in Middle Earth

    KilAsh schreef:
    (...)

    Ik voel me als.... Opgegeten chocola. Ik moet blij zijn, want ik ben chocola, en chocola is een god. Toch ben ik verdrietig, want ik ben opgegeten door een dikke amerikaanse vetvreter


    Oke die uitleg is gewoon zoveel beter dan de mijne xD

    Komt mijn co-writer opeens aanzetten met "IK WIL GEEN 16+ STUKJE TUSSEN ONZE PERSONAGES!" .___________________.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik krijg echt zo'n 'ga ik nou lachen of ga ik nou huilen of ga ik nou stressen-gevoel' van Pompeii


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    KilAsh schreef:
    (...)

    Moet je zeker doen! Ik heb dat ook gedaan met andere nummers op een gitaar. Dat was echt amazing!


    Ik wil dan eigenlijk ook een echt filmpje er bij maken. Ik heb al een goede filmcamera, dus dat lukt wel.
    En dan samen met een van mn vriendinnetjes maken. Moet lukken toch. :P


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    AIterego schreef:
    Ik krijg echt zo'n 'ga ik nou lachen of ga ik nou huilen of ga ik nou stressen-gevoel' van Pompeii


    Dus je bent een Stormer, he ;)

    [ bericht aangepast op 4 juli 2014 - 17:38 ]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Unsullied schreef:
    Komt mijn co-writer opeens aanzetten met "IK WIL GEEN 16+ STUKJE TUSSEN ONZE PERSONAGES!" .___________________.

    Heb je die al geschreven dan? En Leva dan? :c


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Gilinsky schreef:
    (...)

    Dat is heel verwarrend voor mij. Me eigen naam niet als hoofspersoon. HAHAHA.


    HAHAHA. DAN VERANDER IK ABBY IN GABBY :3


    That is a perfect copy of reality.

    AIterego schreef:
    (...)
    NO WAY. DAS NIET LIEF VAN JE. Ik wil Lukes vriendinnetje blijven. :c


    MUEHEHEHEHE.


    That is a perfect copy of reality.