• De titel zegt het al, hoe snel raakt dit topic helemaal vol. Dus vertel je levensverhaal, praat over je idool, stuur foto's van eten. Alles mag!

    Wij supercoole spammers hebben natuurlijk een mascotte, namelijk. De opperkoe! Niemand kan zonder de opperkoe, o my gosh.
    Respecteer haar TEN ALLE TIJDE.


    En dan is er ook nog de swagdansende kaas. Dat is de ondermascotte.



    ONZE SPAMMERS:
    Amarela - Demi >> Gewoon swag. Niks meer <33333
    Tenace - Tamara >> Miss. BieberPayneClifford. >> Eva's lebberlebberkuskusmens. Vanaf nu >> hotte chick rawr
    Maka - Eva >> Stoere kipfilet.
    Foreverx - Jente >> Awesome dichter.
    Redrosex - Roos >> Tamara's Ninja
    Nadine23x - Nadine >> Kaas is cool. Zij ook.
    Floreale - Loeka >> Is Tamara's bro bij deze.
    SmeerKeessie - Suus >> Is net als smeerkaas, glibberig.
    Erchomai - Sanne >> Chocoladepinda.
    JamesPotter - Femke >> haat alle chocolade soorten omdat het walgelijk is, maar stiekem is het goddelijk >> Tamara's fictieve liefde.
    Avena - Kwyle >> Tamara's Kaaskroket
    Assassin - Nikki >> Onze grote Nikki de hamburger.
    JemCarstairs - Lonneke >> De zwemdocent van Justin Bieber.
    Athanatos - Nancy >> SHE'S SO FANCY, SHE ALREADY KNOWS >> Nancy is crazy and a little bit scary, but we all love her.
    AIterego - Eva >> Tamara's hottiepetotttie
    Hecuba - Britt >> Heeft blijkbaar een lief vriendje

    Regels:
    - Niet meer dan 3 dingen achter elkaar zeggen.
    - Niemand heeft behoefte aan haat.
    - De laatste reactie opent een nieuw topic, tenzij anders aangegeven.
    - Iedereen is een trotse spammer.
    - Kaas word door iedereen gewaardeerd, behalve door Eva.
    - Iedereen in dit topic moet 'Eva is een hottiepetottie' zeggen als mijn topics bericht. (cat)
    - Patrick is de sexgod van de zee
    - Eva is de sexgodin, aanbid haar.
    - Have fun

    [ bericht aangepast op 4 juli 2014 - 11:10 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    AIterego schreef:
    (...)
    Meen je dat? Ik vind dat ik heeul lelijk ben. ;x


    Wtf Eva?! Je bent vet knap ;o


    wat was dit ookalweer

    BTW Eva, bedankt dat ik een hotte chik ben (':


    wat was dit ookalweer

    XD, Eva is beautifullll <3


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Ik ga geen foto sturen maar hier is een uitgebreide omschrijving van mezelf :P:

    Ik ben Jente. Ik heb blonde kleuren met natuurlijke highlights. Mijn ogen zijn groen/blauw/bruin/grijs door elkaar, maar als je een keer kijkt lijken ze groenblauw. Ik was een paar weken geleden 1,73 maar dat zal nu wat langer zijn, volgens de schooldokter wordt ik tussen de 1,75 en 1,78, dat hoop ik tenminste want anders vindt ik mezelf te lang. Mijn benen zijn veel te lang in verhouding met de rest van mijn lichaam en mijn armen zijn ook iets langer dan gemiddeld. Mijn borst en heupomtrek is 78 centimeter en mijn taille omtrek 57 centimeter. Ik heb schoenmaat 39 en dit was het denk ik wel :P


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Promisess schreef:
    Ik ga geen foto sturen maar hier is een uitgebreide omschrijving van mezelf :P:

    Ik ben Jente. Ik heb blonde kleuren met natuurlijke highlights. Mijn ogen zijn groen/blauw/bruin/grijs door elkaar, maar als je een keer kijkt lijken ze groenblauw. Ik was een paar weken geleden 1,73 maar dat zal nu wat langer zijn, volgens de schooldokter wordt ik tussen de 1,75 en 1,78, dat hoop ik tenminste want anders vindt ik mezelf te lang. Mijn benen zijn veel te lang in verhouding met de rest van mijn lichaam en mijn armen zijn ook iets langer dan gemiddeld. Mijn borst en heupomtrek is 78 centimeter en mijn taille omtrek 57 centimeter. Ik heb schoenmaat 39 en dit was het denk ik wel :P
    Poeh!


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Athanatos schreef:
    En; Nancy is crazy and a little bit scary :Y)(duivel)
    Kant ge da er ff bij zette?


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Athanatos schreef:
    (...)Poeh!


    Oja en ik heb een redelijk lichte huidskleur die in de zomer wel bruin wordt en ik heb sproeten in de zomer :D

    Ik heb echt niets te doen


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Promisess schreef:
    (...)

    Oja en ik heb een redelijk lichte huidskleur die in de zomer wel bruin wordt en ik heb sproeten in de zomer :D

    Ik heb echt niets te doen
    Ik wel; lezen ;p


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Athanatos schreef:
    (...)Ik wel; lezen ;p


    :P


    Random fact: Ik ben bijna jarig(dance)(yeah)


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Tenace schreef:
    (...)

    Wtf Eva?! Je bent vet knap ;o

    Oh okay. Ik vind echt van niet haha.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik voel me een beetje levenloos omdat ik mijn borst, heup en taille omtrek weet. Maar dat komt omdat ik dat ging opmeten omdat ik model wil worden :D Oke ik stop maar met praten want ik faal gewoon.. :$


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    AIterego schreef:
    (...)
    Oh okay. Ik vind echt van niet haha.


    Ik vind je ook echt knap, wees niet zo onzeker over jezelf :)


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Waiiit, ook eeh cup ;p of bent ge geen meiske, ik ben ook ijan jarig; nog precies 3 week!
    Lukieee en Ashton zijn ook bijna jarig!
    Nuke en Nashton XD Nuke klinkt leuker ;p


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Doe mee :P


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Ik heb zin om over Michael de sexgod te praten. (Cat)


    wat was dit ookalweer