• http://www.youtube.com/watch?v=ZFm6aJuoS70&sdig=1

    Haha, ik mocht der niet en nu zingt ze ook nog :'D


    I recycle my thoughts.

    (...)
    Oh ehhhhhhhm soooooooooooorrrrrry.
    Zie je Orlando Bloom al zingen :'D?


    nee,maar hij moet het wel kunnen >.<


    Lalalalalalalala.

    (...)En al die crew moet ook verdienen hoor x'] Mja, voor sterren is het nooit genoeg. Als je 1 miljoen hebt wil je meer, meer, meer en dan slaan ze door x']

    Wel oké da's een feit, maar éénmaal dat je een bekende actrice bent geworden verdien je toch genoeg, en mij maak je niet wijs dat ze geen bekende actrice is :/
    Daarbij, probably krijgt Johnny Depp voor die nieuwe Pirates 45miljoen!ö Oke, hij is erg goed... Maar zelfs dat gaat er over!ö
    -Da's wel het grootste bedrag dat er ooit is gegeve, maarjah x'D-
    Nee maar mijn point is dat ze zo al goed genoeg verdienen hoor :/


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Waar is die goede ouwe tijd waar beroemdheden alleen maar om hun plezier gaven en niet om het geld =.=

    Waar is die goede ouwe tijd waar beroemdheden alleen maar om hun plezier gaven en niet om het geld =.=

    Inderdaad!ö
    Zelf Paris Hilton wou onlangs haar fortuin nog uitbreiden door de lotto te winnen die een supergroot bedrag had in Italië :/


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)
    Inderdaad!ö
    Zelf Paris Hilton wou onlangs haar fortuin nog uitbreiden door de lotto te winnen die een supergroot bedrag had in Italië :/

    Lol, Hollywood's gone craaaaaaaazy


    I recycle my thoughts.

    Ik denk soms, hebben die mensen nou nooit genoeg, ik bedoel die verdienen miljoenen per jaar maar moeten toch nog nodig een reclame maken voor een antiroos shampoo of een capucino automaat.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Inderdaad!ö
    Zelf Paris Hilton wou onlangs haar fortuin nog uitbreiden door de lotto te winnen die een supergroot bedrag had in Italië :/
    Haha wat een domme snol. Zeker geen idee dat dollar minder is dan de euro x']

    Och da liedje kende ik al, bestaat al een eind. Maar zooo slecht is het nu ook weer niet? En ik vind ze een goeie actrice (duivel)


    What you see, is what you get.

    Ik denk soms, hebben die mensen nou nooit genoeg, ik bedoel die verdienen miljoenen per jaar maar moeten toch nog nodig een reclame maken voor een antiroos shampoo of een capucino automaat.

    Jup, vind ik ook. Overal hun gezicht willen tonen. En begint de ene actrice te zingen, moet de ene opeens ook beginnen zingen o_O


    What you see, is what you get.

    De hele wereld gaat naar de knopen.

    eehhm, ik vind dus dat zij totaal niet kna zingen :O Ik vind het NIET mooi [/mijnmening]


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Nog zo een actrice die denkt dan ze kan zingen ><


    Listen to what we're not saying..

    Hmm.. Niet mijn smaak?


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42