• Gisteren, toen ik in bed lag, hoorde ik de hele tijd een geluid. Het leek net of er iemand door mijn kamer heen liep. Toen ik het lampje naast mijn bed aan deed, zag ik niemand. Ik ging ervan uit dat het geluid bij de buren vandaan kwam. Alleen nu hoor ik dat geluid weer...


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hè, dat lijkt mij eigenlijk ook wel eng. Is het ook geen geluid uit een andere kamer?


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Tigresse schreef:
    Hè, dat lijkt mij eigenlijk ook wel eng. Is het ook geen geluid uit een andere kamer?

    Nee. Het lijkt uit mijn muur vandaan te komen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Je zit met muizen (cat) Nee ik hoor soms ook geluiden die uit de muur lijken te komen, maar soms is het gewoon een geluid beneden, of de leidingen die een beetje geluid maken


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ah bah, ik zou meteen naar beneden gaan en niet meer in mijn kamer durven zitten, tot iemand even uitzoekt wat het is.


    16 - 09 - '17

    Spoken!
    Ok nee, misschien dat er inderdaad gewoon wat leidingen kraken.
    Of het zit tussen je oren...Misschien zitten er beesten in je muur?
    Dat kan wel als je muur hol is.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Nou ik ben er achter wat het was. In de tas waar normaal gesproken mijn skeelers in zitten zat een tor. Deze zat dus de hele tijd dat geluid te maken. Haha


    "Ignite, my love. Ignite."

    Buddy schreef:
    Nou ik ben er achter wat het was. In de tas waar normaal gesproken mijn skeelers in zitten zat een tor. Deze zat dus de hele tijd dat geluid te maken. Haha

    Hahaha, dat probleem had ik dus ook toen we muizen in huis hadden. Ik had echt heel de tijd zoiets van: "Wát is dit?"
    Het geluid kwam uit plafond, dus maakte het extra vreemd.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.