George weasley
Hij draaide zich naar me om en ik zag de ongemakkelijkheid in zijn blik.
Snap je niet wat je gaat missen, George. ik hoorde duidelijk dat hij moeite deed zijn stem niet te laten trillen. Alsof ik laserogen had, staarde ik diep, diep in zijn donkere ogen waardoor mijn eigen ogen al begonnen te branden. Je zal nooit kunnen zeggen dat je een vriendje hebt. Je zou nooit mijn hand kunnen vasthouden. Nooit met mij kunnen praten wanneer je wilt. Je zou niks met mij kunnen. Je leven zou langzaam voorbij vliegen terwijl ik de meest gruwelijke dingen moet doen totdat ze me niet meer nodig hebben. Waarschijnlijk is het onmogelijk om elkaar nog na de Toverschool Toernooi te zien. Als het nu al niet is. ik snap het niet: tot nu toe is er niets ernstigs gebeurd. Ik wil het begrijpen, ik probeer mezelf in hem te verplaatsen en alles te begrijpen zoals hij alles weet. Waarom dringt niets van wat hij zei serieus in me door? Maar toch; aantal hete tranen prikte achter mijn ogen maar ik gaf ze de toestemming niet om over mijn wangen te gaan rollen, en zuchtte ze weer weg. Ik ben moe. Ik ben het zat. Alles wat ik wil is gewoon dat Campbell ongestoord zijn leven kan leiden, en ik wel met hem om mocht gaan. Waarom. Waarom kan het niet? Oh. Anders gaan ze me doden.
'Offer jezelf niet op voor een dooddoener. ik tilde mijn hoofd nog wat op en schudde zachtjes mijn hoofd. Waarom. Na een lange stilte trok ik twijfelend mijn mond open, en deed moeite om mijn verdriet te verbergen.
'Ik snap je Campbell. Tenminste, ik probeer het.' Ik stond even stil en zuchtte.
'In al mijn jaren hier op zweinstein heb ik iets geleerd. Dat als je je vrienden, familie en Geliefden dicht bij je hebt en al hun vertrouwen hebt, dat je de dood gemakkelijk kunt overwinnen. Om die reden vroeg ik om je belofte, de belofte die zou zeggen dat je me vertrouwde.' Ik stoo even met de gevoel dat hij het nog niet genoeg snapte, en zette een stap achteruit.
'Harry Potter heeft van voldemort overleefd door de liefde van haar moeder. Ginny, mijn zusje had het ook overleefd van Voldemort, Ron en Harry redde haar. Het gaat niet om de kracht die je bezit, het gaat om de vertrouwen. En je moet niet bang zijn, dat laat je steeds meer slechte voorgevoelens geven.' Ik zette nog een halve stap achteruit.
'Als je het me had beloofd dat je me vertrouwde, moest je weten dat er niets mis kon gaan. Konden we met elkaar omgaan, en als iemand van jou bende erachter zou komen, dat we het zouden oplossen omdat we dan elkaar voor hadden.' Ik stop en draaide me om.
'Ik stop. Als je me niet geloofd, of überhaupt vertrouwd, ga ik wel weg. Omdat je het zo graag wilt.' En ik liep eindelijk van hem weg, met een gigantische misselijkheid in mijn maag.
BELOOF HET HEM EINDELIJK Dx als je hem maar even geloofd en vertrouwd, hoeft hij voor niemand zijn dood of marteling bang te zijn.. echt waar
Eigenlijk is dit een beetje een YOLO actie van george. Hij weet misshien word hij gedood, maar zijn liefde voor camp is te sterk :')
Saving people, hunting things, the family business デ--▸