OMG KIJK WAT IK GEPBT KRIJG, ACTUALLY ADSFHASLKHSKAF FLIPPING. OFZO. IK KAN GEEN ENGELS IK SAIFFJSKJDGHA.
Heeej,
Ik zag dat je bij het 1D concert was geweest en dat je terug wou, ik heb kaartjes over (2 vriendinnen mogen niet meer omdat het in de proefwerkweek valt voor ons) het is op 2 juli in Düsseldorf. De kaartjes kosten 50 euro per stuk
xxx
Ik ga hoogstwaarschijnlijk niet maar omg idkidk.
He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.
Maar mensen, hoor ik ook bij degenen die jullie kunnen vertrouwen en niet zomaar weg zouden gaan? Eerlijk antwoorden please, want ik weet natuurlijk niet of jullie het wel leuk vinden dat ik erbij kwam en ik wil jullie band niet in de weg staan of zo.
He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.
AIterego schreef: Maar mensen, hoor ik ook bij degenen die jullie kunnen vertrouwen en niet zomaar weg zouden gaan? Eerlijk antwoorden please, want ik weet natuurlijk niet of jullie het wel leuk vinden dat ik erbij kwam en ik wil jullie band niet in de weg staan of zo.
Voor mij hoor jij erbij.
stay safe because I like being alive at the same time as you
Als Gabs terug is, openen we gewoon een nieuw topic; 300 de tweede. Bam. Zal ik anders even het topic van Noek ik 301 veranderen? Dan is het geen 'verspilling'.
I LOVE YOU ALL SOOOOOOO FREAKIN' MUCH 300 ANDERHALF JAAR GELEDEN EERSTE TOPIC AH WHOOP WHOOP.
<3
"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."
AIterego schreef: Maar mensen, hoor ik ook bij degenen die jullie kunnen vertrouwen en niet zomaar weg zouden gaan? Eerlijk antwoorden please, want ik weet natuurlijk niet of jullie het wel leuk vinden dat ik erbij kwam en ik wil jullie band niet in de weg staan of zo.
Voor mij altijd.(banana)
"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."