Ik vind deze username een erg negatieve lading hebben, dus zou ik er graag een willen die echt bij me past. Zouden jullie een uit deze poll willen kiezen?
[ bericht aangepast op 27 juni 2014 - 16:29 ]
26 - 02 - '16
Flux doet me denken aan de flux van galactick football.c=
You were born original, don't die as a copy.
SPECS schreef: Flux doet me denken aan de flux van galactick football.c=
Natuurlijk wil ik dat. Dit klinkt trouwens een beetje heel erg lullig, maar zou je mij asjeblieft ook willen helpen door even te stemmen in deze poll: Welke nieuwe username?
[ bericht aangepast op 27 juni 2014 - 21:57 ]
Not all those who wander are lost.
Lasseth schreef: Natuurlijk wil ik dat. Dit klinkt trouwens een beetje heel erg lullig, maar zou je mij asjeblieft ook willen helpen door even te stemmen in deze poll: Welke nieuwe username?
Ik heb voor Etwahl gestemd. Geen idee wat ze betekenen eigelijk. Ik vond 't trouwens wel raar waarom je deze username had, zo zie ik je helemaal niet. :')
[ bericht aangepast op 27 juni 2014 - 22:18 ]
I live for the applause, you will die for it.
Rivaille schreef: Ik heb voor Etwahl gestemd. Geen idee wat ze betekenen eigelijk. Ik vond 't trouwens wel raar waarom je deze username had, zo zie ik je helemaal niet. :')
Hmm, nu begin ik toch wel te twijfelen, want ik vind Blitzcrank ook wel heel leuk om als username te hebben en over twee weken kan ik 'm dan toch weer wijzigen :W
Slotje op aanvraag.
If you want the rainbow, you gotta put up with the rain