• Opeens wil mijn laptop geen vraagtekens meer neer zetten. Ik heb al het toetsenbord icoontje geprobeerd en toen van Verenigde Staten naar Nederlands en andersom, maar dat werkt niet. En andere tekens doen nu ook raar.

    Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen? (Het vraagteken staat dus ergens anders, waar normaal het streepje hoort)


    Physics is awesome

    Volgens mij heb je dan al die dingen te vaak gebruikt. Of staat numlock ofzo aan.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    CTRL+SHIFT?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Moth schreef:
    CTRL+SHIFT?


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Mendosa schreef:
    (...)


    Dan zoomt mijn laptop in.


    Physics is awesome

    Jovantos schreef:
    Volgens mij heb je dan al die dingen te vaak gebruikt. Of staat numlock ofzo aan.


    Numlock is het ook niet.


    Physics is awesome

    Moth schreef:
    CTRL+SHIFT?


    Het werkt. Probeerde eerst ctrl+shift+? en dan ging ie in zoomen. Soms ben ik een beetje blond.


    Physics is awesome

    Tuk schreef:
    (...)

    Dan zoomt mijn laptop in.


    Vreemd.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Tuk schreef:
    (...)

    Het werkt. Probeerde eerst ctrl+shift+? en dan ging ie in zoomen. Soms ben ik een beetje blond.

    Haha, sorry. :v Kan begrijpen dat 't verwarrend is. Maar fijn dat het werkt! (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Tuk schreef:
    (...)

    Het werkt. Probeerde eerst ctrl+shift+? en dan ging ie in zoomen. Soms ben ik een beetje blond.


    O, zo te zien is het toch gelukt :Y)


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Dat had ik ook laatst en toen heb ik ook CTRL en nog een ander knopje ingedrukt. Even later deed hij het weer niet. :')


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Tuk schreef:
    (...)

    Dan zoomt mijn laptop in.


    Dan moet je even alle combinaties et CTRL proberen`. Vast wel eentje die goed is, lijkt me.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Moth schreef:
    (...)
    Haha, sorry. :v Kan begrijpen dat 't verwarrend is. Maar fijn dat het werkt! (:


    Ligt niet aan jou. Soms denk ik gewoon te simpel of compleet anders.


    Physics is awesome

    Memoria schreef:
    Dat had ik ook laatst en toen heb ik ook CTRL en nog een ander knopje ingedrukt. Even later deed hij het weer niet. :')


    Hij doet het nu weer en ik hoop dat hij het blijft doen. Nu weet ik echter wel wat ik moet doen als het gebeurd.


    Physics is awesome

    Tuk schreef:
    (...)

    Hij doet het nu weer en ik hoop dat hij het blijft doen. Nu weet ik echter wel wat ik moet doen als het gebeurd.

    Ja, dat zal c=vast wel. Ik heb het ook altijd en het gebeurt bij heel veel computers. Bij mij gebeurt het telkens als ik hem heb opgestart.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Maka schreef:
    (...)
    Ja, dat zal c=vast wel. Ik heb het ook altijd en het gebeurt bij heel veel computers. Bij mij gebeurt het telkens als ik hem heb opgestart.


    Ik heb het met deze nog nooit gehad, voor zover ik weet. Vandaar dat ik zoiets had van, wat doe je nou? Ik weet niet wat ik moet doen.


    Physics is awesome