• Ik opende vandaag een topic, dat gesloten werd omdat het al bestond, maar na een tijdje zoeken kon ik niets vinden, zou er dan op z'n minst een link bij kunnen? Misschien ook een suggestie voor de volgende keer, zodat mensen het topic dat ze blijkbaar zochten nog wel kunnen vinden.


    Spinning around, I'm weightless.

    Hier en dat geven ze nooit...
    En is dit nu een suggesties om telkens een link bij te voegen? Of gewoo een klacht...

    [ bericht aangepast op 27 juni 2014 - 11:55 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Panaceah schreef:
    Hier en dat geven ze nooit...


    Vaak wel hoor, is wel zo netjes eigenlijk. Als nieuw lid kan je toch ook niet alles weten.


    i put the fun in funeral

    Beide, want inderdaad kan je het als nieuw lid niet altijd weten en dan is het wel netjes om gewoon te laten zien waar het wel kan..


    Spinning around, I'm weightless.

    Klik. Je typt gewoon off-topic in de zoekbalk en voila.
    Een beetje zoeken is ook weer niet zoveel moeite. Niets tegen iemand, maar de user kan net zo goed zelf even gaan zoeken. :')

    Volgens mij is er bijna altijd iemand die een link post en anders dan mag je het gerust vragen.^^

    [ bericht aangepast op 27 juni 2014 - 12:10 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Klik. Je typt gewoon off-topic in de zoekbalk en voila.
    Een beetje zoeken is ook weer niet zoveel moeite. Niets tegen iemand, maar de user kan net zo goed zelf even gaan zoeken. :')


    ik heb gezocht, en kwam bij een gesloten offtopic aan :/ maar bedankt in ieder geval


    Spinning around, I'm weightless.

    Het is een heel subforum. Je moet het gezien hebben toen je het topic aanmaakte


    quidquid excusatio prandium pro

    SolidSnake schreef:
    Het is een heel subforum. Je moet het gezien hebben toen je het topic aanmaakte


    ik zocht een off-topic als in een soort groot algemeen offtopic, geen subforum. Het subforum heb ik inderdaad gezien.


    Spinning around, I'm weightless.