• Jep, onze allerliefste geilste Bill is dood...

    maar niet heus k bedoel wie is deze nieuwe Bill toch??

    Ik wil de 17 jarige Bill niet de 19 jarige Bill...
    ook weet ik dat hij nog geen 19 wordt, maar nu lijkt hij wel zo!!
    zelfs de allertrouwste Billfan die ik ken zegt nu ook dat Bill nu echt op een wijf begint te lijken!
    nu lijkt hij mij depresief!
    ik wil gewoon die recht opstaande manen van hem zien niet die platte zwarte haren, ik bedoel komop! dat ziet ernu o zo nep uit!
    ik vind het niet mooi terwijl die blonde plukken zo mooi waren, waar meeste meisje voor vielen.

    Dus Woensdag is de begrafenis kom gerust langs
    RIP Bill

    x. Me


    death to the one at the end of the serenade.

    Dude ×_× Waar slaat dit op -_-
    Alleen maar omdat hij zichzelf is...
    Komop zeg, het gaat toch niet alleen maar om uiterlijk?
    Serieus, je bent toch fan geworden om de muziek? Echt, als hier één iemand durft te zeggen dat diegene alleen maar fan is om hoe ze eruit zien... -_-
    Ik bedoel, ik ben fan, omdat die stem mij kriebels bezorgd. Omdat de gitaar sound gewoon perfect is!
    Omdat de bas mijn hart sneller laat kloppen,
    en omdat het ritme van de drum me 'thuis' laar voelen.
    Natuurlijk spelen die lieve gezichten,
    die blije stemmen,
    die schattige oogjes ook een grote rol,
    maar het is en blijft de muziek.
    Kom op zeg, als je een 'echte' fan bent, steun je hem inplaats van hem af te kraken.


    all I want for christmas is a girlfriend

    degeen die hier eens mee zijn vind k stom
    ma ale tis toch zo -.-'
    Bill is Bill en blijft Bill
    hij wilt een andere look, voila meer nie
    iedereen wil da toch is, hij kan toch niet eeuwig met zijn blonde meshes blijven lopen...
    ik zeg ook zelf NOOIT wanneer of waar dan ook dat Bill op een meisje lijkt, ik zie er echt geen meisje in, ookal heeft hij 'andere' kleding aan waar hij voor andere wel zo lijkt...
    zo da was mijn mening ..


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Dude ×_× Waar slaat dit op -_-
    Alleen maar omdat hij zichzelf is...
    Komop zeg, het gaat toch niet alleen maar om uiterlijk?
    Serieus, je bent toch fan geworden om de muziek? Echt, als hier één iemand durft te zeggen dat diegene alleen maar fan is om hoe ze eruit zien... -_-
    Ik bedoel, ik ben fan, omdat die stem mij kriebels bezorgd. Omdat de gitaar sound gewoon perfect is!
    Omdat de bas mijn hart sneller laat kloppen,
    en omdat het ritme van de drum me 'thuis' laar voelen.
    Natuurlijk spelen die lieve gezichten,
    die blije stemmen,
    die schattige oogjes ook een grote rol,
    maar het is en blijft de muziek.
    Kom op zeg, als je een 'echte' fan bent, steun je hem inplaats van hem af te kraken.


    daar ben ik het dik mee eens!!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    degeen die hier eens mee zijn vind k stom
    ma ale tis toch zo -.-'
    Bill is Bill en blijft Bill
    hij wilt een andere look, voila meer nie
    iedereen wil da toch is, hij kan toch niet eeuwig met zijn blonde meshes blijven lopen...
    ik zeg ook zelf NOOIT wanneer of waar dan ook dat Bill op een meisje lijkt, ik zie er echt geen meisje in, ookal heeft hij 'andere' kleding aan waar hij voor andere wel zo lijkt...
    zo da was mijn mening ..

    You go girl, x3
    Helemaal gelijk :] Bill is en blijft de sexy'ste/mooiste/liefste/geilste/schattigste jonge op de hele wereld en omstreken, ookal vind ik hem stiekem een klootzak :'] [don't ask why xD]


    all I want for christmas is a girlfriend

    lol en dit allemaal door wat er in de COMET-awards gebeurde? X') komop hij was toen niet zo stylisch als anders... maar wie zegt dat dat blijven was?


    BAM!

    Ik weet niet wat ik moet vinden.
    Maar weet wel dat ik hem (door zijn haar) op de COMET-awards egt op Sneep (van Harry Potter) vind lijken.
    Sorry dat ik het zegt.
    Maar Bill was egt ff Bill niet meer O______o
    En ik hoop egt dat hij zijn haar weer *POEF* gaat zette.
    Want zelf vond ik da VEEEEEEEEEEEEEL beter dn zijn haar nu O,o
    En de blonde plukjes mogen ook wel terug :P:P:P


    Want daar word je groot en sterk van... Like duh x'')

    Ik moets zlef ook gaan wennen aan de nieuwe Bill, maar eigenlijk wil ik dat niet ik vond de oude veel leuker want hij gdraagt zich wel ene beetje als ene diva vind ik(weet de mannelijke vorm van diva niet xD)Dus ik hoop dat 14 juni een beetje oude bill terug komt anders ga ik voor Georg(A)


    One of the Duo Of Evilness

    En ik wil hem niet afkraken want hij si wel super sweet en schattig maar hij gaat zich anders voordoen en dat vind ik vreselijk! maar ik ben ook gewoon fan voor de muziek hoor want hij kan nog steeds zingen(A)


    One of the Duo Of Evilness

    Dude ×_× Waar slaat dit op -_-

    Alleen maar omdat hij zichzelf is...

    Komop zeg, het gaat toch niet alleen maar om uiterlijk?

    Serieus, je bent toch fan geworden om de muziek? Echt, als hier één iemand durft te zeggen dat diegene alleen maar fan is om hoe ze eruit zien... -_-

    Ik bedoel, ik ben fan, omdat die stem mij kriebels bezorgd. Omdat de gitaar sound gewoon perfect is!

    Omdat de bas mijn hart sneller laat kloppen,

    en omdat het ritme van de drum me 'thuis' laar voelen.

    Natuurlijk spelen die lieve gezichten,

    die blije stemmen,

    die schattige oogjes ook een grote rol,

    maar het is en blijft de muziek.

    Kom op zeg, als je een 'echte' fan bent, steun je hem inplaats van hem af te kraken.

    Helemaal mee eens!!!
    nog meer dan helemaal! :P


    Träume sind wirklich!!

    Als hij graag wil veranderen.
    Moet hij dat weten.
    En eingelijk vind ik dat wij er niet veel mee te maken hebben. Hij moet zichzelf kunnen zijn.

    omg ? rip bill? Waar halen jullie het? Hij wordt ouder, oke, hij heeft een nieuwe stijl, net hetzelfde als jaren geleden!
    Jullie klinken als Th Haters! Hou er mee op, Bill is nog steeds Bill, hij wordt gewoon volwassen! Nu gaan jullie zich allemaal de rug keren tegen Bill ofso? En jullie noemen jullie dan echt Th fans? Stelletje loser, neem Bill zoals ie is, of je bent een wannabetokiohotelfan!



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: taalgebruik)

    hey echt niet ze hebben gelijk RIP Bill Bill was zooo veel beter vroeger en we zijn echt geen th haters..

    ik vind hem nu veeeeeeel leuker, eigenlijk, was hij al zijn hele leven leuk, maar je valt toch niet alleen op het uiterlijk maar op het innerlijk, want hij blijft gewoon de bill kaulitz!!!!


    i like cookies :Y)

    Ik denk dat hij volwassen word -.-
    Niet dt zo leuk is maarjaa xD

    Zijn leven Zijn steil.
    XDXD

    h"é ik kan nu schrijven int grijs

    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: en doen alsof ik moderator ben :) )

    omg ? rip bill? Waar halen jullie het? Hij wordt ouder, oke, hij heeft een nieuwe stijl, net hetzelfde als jaren geleden!
    Jullie klinken als Th Haters! Hou er mee op, Bill is nog steeds Bill, hij wordt gewoon volwassen! Nu gaan jullie zich allemaal de rug keren tegen Bill ofso? En jullie noemen jullie dan echt Th fans? Stelletje loser, neem Bill zoals ie is, of je bent een wannabetokiohotelfan!



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: taalgebruik)

    hey echt niet ze hebben gelijk RIP Bill Bill was zooo veel beter vroeger en we zijn echt geen th haters..


    Ik zal NOOOOIIT me rug naar Billkeren. Hij is ng steeds de zelfde liefe sgattige Bill. Maar nu is hij wel volwassen aant worden.