• Our Tinychat ^^

    Nog 3 tot de 300. <3



    Lieke - Differences - 8 maart | 17
    Miriam - Mirriemir - 5 maart | 15
    Gabriëla - Gilinsky - 29 december | 17
    Aniek - Memoria - 24 december | 15
    Melissa - Ernest - 22 januari | 16
    Marlijn - Ultimatum - 24 december | 15
    Noek - PasquaIino - 27 juni | 15
    Marie - Caverne - 3 juni | 14
    Aline - Lipstein - 14 maart | 14
    Eva - Wentelteefje - 30 maart | 14
    Demi - Amarela - 24 september | 14
    Eddie - eddiefohnen - 4 juni | 12
    Annemarije - Mulleroni - | 16
    Julia - Unsullied - 25 september | 13

    MAMMA MIA IS GESLAAAAAGD. <3 WOOOHOOO CONGRATULATIONS! *O*




    SORRY, ALINIE HAD TO: 19 JUNI KOMT HAAR MUSICALFILMPIE UIT <3

    [ bericht aangepast op 25 juni 2014 - 15:35 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    AIterego schreef:
    (...)
    Jaa thankyouu.


    Hehehehe, graag gedaaaan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Dit shirt hehehehe.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Lipstein schreef:
    (...)

    INDERDAAD ERG JAMMER :O


    :c


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Goooosh. Ik wil de selfie zien..


    Danmarks Dynamite.

    Mijn 'concertverhaal' komt zomenteen, maar ik heb eerst een vraag. Ik heb daarnet voor mijn verjaardag een krultang gekregen en de vraag is welke producten ik moet gebruiken om mijn haar niet te beschadigen etc. Ik heb echt geen idee, ik heb geen ervaring met krultangen. Ik heb dan wel een stijltang die ik ook gebruik, maar gebruik daar ook niks voor waar mijn haar toch onder lijd. Dus ook hier wil ik producten voor.
    Ik ga zo naar de Kruidvat dus is het nu wel handig om te weten haha.


    Reality's overrated.

    IK VIND HET HEEL COOL DAT WE HEBBEN GEMEET. Hé, Gab. Ik zag je trouwens ook eerder al zitten, een paar rijen boven mij. Ik zo tegen mijn vriendin: DAT IS GAB DAT IS GAB! en ze zat daar zo van: waar de fuck heb je het over? :3

    Is je concertverhaal een beetje positief, Noek? Ik wil namelijk niet (niks tegen jou, hoor (: ) erg negatieve dingen lezen, want dan begin ik na te denken en wordt de ervaring voor mij ook al minder leuk, zeg maar. Klinkt raar xd Maar ik ben nu in een happy roes en daar wil ik in blijven ^-^

    PasquaIino schreef:
    Mijn 'concertverhaal' komt zomenteen, maar ik heb eerst een vraag. Ik heb daarnet voor mijn verjaardag een krultang gekregen en de vraag is welke producten ik moet gebruiken om mijn haar niet te beschadigen etc. Ik heb echt geen idee, ik heb geen ervaring met krultangen. Ik heb dan wel een stijltang die ik ook gebruik, maar gebruik daar ook niks voor waar mijn haar toch onder lijd. Dus ook hier wil ik producten voor.
    Ik ga zo naar de Kruidvat dus is het nu wel handig om te weten haha.


    Het maakt niet zo heel veel uit, als het maar hittebeschermend is. Ik gebruik een roze spuitflesje van L'oréal. c:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Malley schreef:
    Dit shirt hehehehe.



    DIE WIL IK, OHMYGOD LAFKJALSDKCFJAOCFIJSOLFCJ.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Lipstein schreef:
    IK VIND HET HEEL COOL DAT WE HEBBEN GEMEET. Hé, Gab. Ik zag je trouwens ook eerder al zitten, een paar rijen boven mij. Ik zo tegen mijn vriendin: DAT IS GAB DAT IS GAB! en ze zat daar zo van: waar de fuck heb je het over? :3


    Ik zat jullie allemaal te zoeken en ik zag niemand. HAHAHAHA. Vond het wel echt super inderdaad!


    Danmarks Dynamite.

    Lipstein schreef:
    Is je concertverhaal een beetje positief, Noek? Ik wil namelijk niet (niks tegen jou, hoor (: ) erg negatieve dingen lezen, want dan begin ik na te denken en wordt de ervaring voor mij ook al minder leuk, zeg maar. Klinkt raar xd Maar ik ben nu in een happy roes en daar wil ik in blijven ^-^


    Ja, dat heb ik ook een beetje, maar goed.


    Danmarks Dynamite.

    Gingen jullie uiteindelijk allemaal naar 1 van jullie toe dan of zo?


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Hun stonden op de trap foto's te maken en ik kwam toevallig aanlopen hahaha.


    Danmarks Dynamite.

    ALINE CUTIE FOTO'S


    Danmarks Dynamite.

    Gilinsky schreef:
    (...)

    Ik zat jullie allemaal te zoeken en ik zag niemand. HAHAHAHA. Vond het wel echt super inderdaad!


    Zat jij op stoel 196 rij 24? Want ik zat in rij 19 op stoel 194 t/m 198 en je zat bijna recht achter me. We hebben steeds wat gewisseld, want we waren met z'n 5en.