• Our Tinychat ^^

    Nog 3 tot de 300. <3



    Lieke - Differences - 8 maart | 17
    Miriam - Mirriemir - 5 maart | 15
    Gabriëla - Gilinsky - 29 december | 17
    Aniek - Memoria - 24 december | 15
    Melissa - Ernest - 22 januari | 16
    Marlijn - Ultimatum - 24 december | 15
    Noek - PasquaIino - 27 juni | 15
    Marie - Caverne - 3 juni | 14
    Aline - Lipstein - 14 maart | 14
    Eva - Wentelteefje - 30 maart | 14
    Demi - Amarela - 24 september | 14
    Eddie - eddiefohnen - 4 juni | 12
    Annemarije - Mulleroni - | 16
    Julia - Unsullied - 25 september | 13

    MAMMA MIA IS GESLAAAAAGD. <3 WOOOHOOO CONGRATULATIONS! *O*




    SORRY, ALINIE HAD TO: 19 JUNI KOMT HAAR MUSICALFILMPIE UIT <3

    [ bericht aangepast op 25 juni 2014 - 15:35 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ja, ze hadden plekken in het sta vak had ik gehoord. Maar ze lippen midden in Amnesia naar binnen waardoor iedereen gek werd. :/


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    En aan de zijkant van dat vak was er dus zeg maar een soort pad nog vrij.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    B-Brave wanted attention :')


    That is a perfect copy of reality.

    Ja, maar kom dan gewoon op tijd weetje.. Want dan is het eerst druk maar dan niet. Maar ze zijn ook weer weggegaan of niet?


    Danmarks Dynamite.

    Gilinsky schreef:
    Ja, maar kom dan gewoon op tijd weetje.. Want dan is het eerst druk maar dan niet. Maar ze zijn ook weer weggegaan of niet?


    Indeed. Ja, dacht het wel.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Welk vak stonden ze dan?


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Toen ik in de rij stond bij Starbucks stond er iemand voor me en ik dacht even dat dat Marie was. ;o


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    MIR IK DACHT WIE BEN JIJ, WAT A CUTE ICON. WORDT JE FAN?


    Danmarks Dynamite.

    Malley schreef:
    Toen ik in de rij stond bij Starbucks stond er iemand voor me en ik dacht even dat dat Marie was. ;o


    HAHHAHA. We stonden aan de andere kant van de arena, dus nee :c


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Gilinsky schreef:
    MIR IK DACHT WIE BEN JIJ, WAT A CUTE ICON. WORDT JE FAN?

    HAHAHA. THANKS. Jouw icon is ook heeel sexy. Dat wilde ik net al zeggen, maar ben ik vergeten. :') <3

    Ja denk het wel.. omg. Vooral nu ik ze live heb gezien, aaah!


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Caverne schreef:
    (...)

    HAHHAHA. We stonden aan de andere kant van de arena, dus nee :c

    Hahahaha awh. :c


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    THANK YOU EN OMG YAAAAY! KOM NAAR HET TOPIC!


    Danmarks Dynamite.

    Okay, ik ga hem toch hier neerzetten omdat ik er vet lang over deed, uhm.

    Naja, wij waren er iets over vieren, maar wow, wat was het druk. Het was ook een beetje onduidelijk aangegeven, we hebben eerst bijna een uur gezocht en toen nog een hele tijd in de verkeerde rij gestaan, haha. Maar goed. We stonden nog wel redelijk vooraan. Al irriteerde ik me nogalaan die overemotionele mensen, maar dat komt vooral omdat ik dat zelf dus niet echt ben.
    Naar 5SOS. Nope, sorry, niet mijn ding. Ik heb ze gefilmd toen ze binnen kwamen, maar dat was meer omdatik vond dat ik dat moest doen. Het is natuurlijk wel leuk om daar te staan, maar om eerlijk te zijn heb ik staan wachten tot ze klaar waren, euhm. Ze waren niet slecht hoor, but idk. Ik vroeg me even af waarom ik daarheen was gegaan, de drukte, geld en tijd en dan niet iets wat ik geweldig vond. Ik heb ze trouwens even allemaal uitvoerig bekeken en Luke is inderdaad best knap, totaal niet 'mijn type', maar je kan hem inderdaad niet lelijk noemen. Ashton vond ik eerder wel interessant en ineens viel me op dat hij eigenlijk niet zingt, haha. Maar goed. WeetikveelikbedoeldieAziaat heeft wel een leuk gezicht eigenlijk maar ook met hem heb ik niks, al is het echt niet ugh. En Mikael, knap? Nee, sorry. Maar ik vind dat hij dat wel leuk doet met het verven van zijn haar etc. Ze zijn niet slecht en ik begrijp dat mensen fan van ze zijn, maar ik zou ze nooit wat kunnen vinden. Mijn telefoon vond ik interessanter en dat zal ook niet veranderen.
    Hoe 1D binnen kwam heb ik niet gezien, haha. Er kwam net iemand met drinken langs en ik was afgeleid, omdat 'ie iets vroeg. Kwam ik erachter dat mijn geheugen vol was en kon ik die dus legen wat een paar liedjes koste, damn. Maar daarna kwam ik eindelijk in de flow. Vanaf dat moment met Happily. Toen dat vuurwerk afging kreeg ik zo'n kick. En Moments was zo, zo, zo mooi. Ik kan mezelf nog steedsgeen Directioner noemen denk ik, maar ik had zeker feels en ik heb vannacht zelfs over Li gedroomd - heerlijk geslapen dus, hoe kort ook. Volgende keer zou ik dus weer willen, want het was geweldig.

    En oh ja, Liam was pittig vals bij Little Black Dress - but still hot. En je zag maar weer dat hij eigenlijk altijd, tweede stem zingt. Serieus, bijna iedere keer als één van de jongens een solo heeft zingt hij mee. En hij was vet druk hehe.
    Er waren trouwens heel veel Ziam moments. Zayn was nogal stil?
    Oh en Louis' ogen leken vochtig te zijn bij Trough the dark.


    Reality's overrated.

    Door Demi en Emma flipt mijn profiel. :c


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Gilinsky schreef:
    MIR IK DACHT WIE BEN JIJ, WAT A CUTE ICON. WORDT JE FAN?


    Reality's overrated.