• Hoi allemaal!
    Ik ben aankomende zaterdag jarig en vier de week daar op mijn verjaardag. Bij goed weer gaan we lekker naar het strand met z'n allen. En als de zon niet schijnt nemen we lekkere hapjes mee enzo. Maar dan is het wel leuk om een aantal spelletjes te doen! Aangezien ik heel slecht ben in het verzinnen van leuke spelletjes wil ik jullie graag om hulp vragen! Dus, kom maar op :Y)

    Deze hebben we al:
    Weerwolven van Wakkerdam
    Volleybal
    Badminton
    (beach)tennis


    Tip: we zijn met 10 a 11 personen, dus daar moeten we het mee kunnen spelen!
    Heel erg bedankt <3

    [ bericht aangepast op 24 juni 2014 - 14:52 ]

    In twee teams verdelen en dan in een bepaalde tijd iemand zo hoog mogelijk ingraven in zand? :'D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Het is een klein strandje dat in een soort bos licht, eigenlijk een meer dus. Dus ingraven word 'em niet. Tenzij je duizend dennenappels tegen je lichaam aan geperst wilt hebben, daar liggen er duizenden van op het strand... Something else?

    Zandkasteel wedstrijd. :Y)


    Your make-up is terrible

    Beachvolleybal?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Badminton, beach tennis (met van die speciale rackets die ze NU bij de big bazar/action verkopen), ehm..


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Volleybal hebben we al, staat in het lijstje :3 Ik ga even naar tennis en badminton kijken, bedankt alvast! Anything more?