• Toen ik een paar weken geleden onderstaand plaatje tegenkwam vond ik het wel leuk om er mijn nieuwe username van te maken. Ik vind het een mooi woord en het heeft ook wel een mooie betekenis.



    Is jullie username ergens op gebaseerd?


    16 - 09 - '17

    Die is echt heel mooi c:

    Oli verwijst naar Oli Sykes. Hij is de zanger van Bring Me The Horizon, één van mijn favoriete bands.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Me likey *O*


    -

    Ooh leuk! De mijne verwijst naar Maka van Soul Eater


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Aldea schreef:
    Me likey *O*


    26 - 02 - '16

    Oeh. I like :3


    wat was dit ookalweer

    Wauw, leuke naam! Mooi plaatje ook :3

    Ik vind het een leuke naam. Mijne komt van Jason Bourne


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik vind het een leuke naam!(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Mooi! C:
    Joaq is de bijnaam van Joaquin Phoenix. c:


    Caution first, always.

    Leuk leuk. ^^

    Mijn naam heeft dus geen betekenis.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Thanks!
    En fijne betekenissen allemaal (:


    16 - 09 - '17

    Ik heb nog een username in mijn lijstje staan die perfect bij de jouwe zou matchen. (cat)
    Een hele mooie username, trouwens. Het gaat wennen worden, maar ik vind dat je voor een prachtige betekenis hebt gekozen. c:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Hartnett schreef:
    Ik heb nog een username in mijn lijstje staan die perfect bij de jouwe zou matchen. (cat)
    Een hele mooie username, trouwens. Het gaat wennen worden, maar ik vind dat je voor een prachtige betekenis hebt gekozen. c:


    Dankje


    16 - 09 - '17

    Dat wordt heel erg wennen (en al helemaal nu dat knopje weg is om te zien welke vrienden er online zijn), maar ik vind het wel leuk! c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    Dat wordt heel erg wennen (en al helemaal nu dat knopje weg is om te zien welke vrienden er online zijn), maar ik vind het wel leuk! c:


    Hehe, ty


    16 - 09 - '17