• Je hebt een wedstrijd voor Story Of The Month, maar mij leek het leuk om ook Story Of The Week te hebben :)

"Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

Ik denk dat -dat niet makkelijk en efficiënt zou zijn, me de te korte deadlines.

[ bericht aangepast op 20 juni 2014 - 14:34 ]

Sidera nostra contrahent solem lunamque

Daar hebben we de nieuwsbrief voor. :Y)

"Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

Nope. Een SOTM is al genoeg imo. Een SOTW is te kort, en iedere week staat in de nieuwsbrief al een story. Nee, SOTM is voldoende, vind ik. (:

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

Dat is voor ons denk ik niet haalbaar en ik denk dat deadline ook een beetje krap is.

I am an idiot, I move.

Ja, nu ik er goed over nadenk is het wel een beetje kort.. Ik ben soms een beetje overenthousiast en impulsief :)

"Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

Fisher schreef:
    Dat is voor ons denk ik niet haalbaar en ik denk dat deadline ook een beetje krap is.

Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

Mag ik ook gelijk een SOTD (Story of the Day), SOTH (Story of the Hour) en SOTMi (Story of the Minute) voorstellen?

quidquid excusatio prandium pro

SolidSnake schreef:
    Mag ik ook gelijk een SOTD (Story of the Day), SOTH (Story of the Hour) en SOTMi (Story of the Minute) voorstellen?

En een SOTS (Story of the Second) (cat)

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Vinception schreef:
    (...)

En een SOTS (Story of the Second) (cat)

Kom kom, je moet niet overdrijven

quidquid excusatio prandium pro

Tegen, net zoals de rest al heeft aangegeven, is daar de nieuwsbrief voor.

De nieuwsbrief is daar al voor. Tegen.

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."