Want ik heb aanstaande zaterdag een examenfeestje. Ik heb al een nieuw jurkje en nieuwe schoenen met mijn moeder gekocht, mijn haren zijn geverfd en geknipt en ik heb zelfs al een idee voor mijn make-up. Je zult je nu vast en zeker afvragen waarom ik dan zo zenuwachtig ben, ik heb alles namelijk al tot in de puntjes geregeld en ik ben zeker niet op het laatste moment aan mijn voorbereidingen begonnen.
Het feestje wordt namelijk georganiseerd door een klasgenoot van mij, en eigenlijk ken ik hem niet zo goed. Mijn vriendengroepje is niet uitgenodigd voor het feest en stiekem ken ik maar één of twee mensen heel vaag op dat feestje. Natuurlijk denk je dan: Maar Fabiënne, waarom ga je dan toch naar dat feestje?
Ik ga naar dat feestje omdat ik heel goed werd opgevangen door mijn klasgenoten, inclusief de jongen die het feestje organiseert, en ik eigenlijk wel blij ben dat ik een uitnodiging heb gekregen. Ik word namelijk niet heel vaak voor feestjes uitgenodigd, en ik wil niet zo laf zijn om niet te gaan omdat ik de mensen niet ken.
In ieder geval, ik ben nu al bloednerveus. De ergste scenario's hebben zich al in mijn hoofd afgespeeld en eigenlijk wil ik nu gewoon afzeggen, maar ik wil niet dat laffe meisje zijn dat niet durft te komen. Wie weet wat ik tegen deze zenuwen zou kunnen doen? En wie heeft er eventueel tips voor het feestje?
Stiekem schaam ik me er eigenlijk wel voor dat ik hier een topic voor aanmaak, maar ik wilde het toch eventjes van me afschrijven. Dus mocht je geen advies hebben, dan ben ik al blij dat je mijn verhaaltje hebt gelezen. :')
[ bericht aangepast op 19 juni 2014 - 1:09 ]
"Her heart was a secret garden, and the walls were very high."