• Welkom bij Nozhnitsy Vintage!

    Heb je altijd al van vintage gehouden en zwijmel je vaak weg bij de prachtige klederdracht van toen? Dan zal deze pagina je zeker smaken. Nozhnitsy Vintage is een pagina waar ik geregeld vintage gerelateerde zaken zal posten, met voornamelijk foto's van mijzelf. Geniet er van en voel je vrij om feedback te geven.

    [ bericht aangepast op 4 april 2015 - 22:30 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Hihi nice. Bedankt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Scandal schreef:
    Had het op fb al gezien. Had het al geliked. Echt super!


    26 - 02 - '16

    Echt leuk dit, ik heb het geliked. :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Mulleroni schreef:
    Echt leuk dit, ik heb het geliked. :Y)

    Dankjewel. Ik heb al 75 likes. Nu voel ik mij even speciaal.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Sorry dat ik zo inactief ben op deze pagina mensen. Ik heb de laatste tijd niet veel kans gehad om foto's te nemen, maar daar zal deze winter verandering inkomen. Ik heb weer een heleboel nieuwe kleren dus hopelijk komen er binnenkort nieuwe foto's online. (Cosplay foto's zullen ook komen als het sneeuwt, maar dat is voor een andere pagina)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Geliked c:


    Inspiration can hit you any time

    Hah, die laatse foto is awesome :Y) Wist wel dat je wat had met vintage maar nooit geweten dat je er zoveel mee bezig was


    quidquid excusatio prandium pro

    Constantine schreef:
    Geliked c:
    Thanks.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    SolidSnake schreef:
    Hah, die laatse foto is awesome :Y) Wist wel dat je wat had met vintage maar nooit geweten dat je er zoveel mee bezig was
    Ik ben in de verkeerde tijd geboren.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Oh help. Ik krijg net een mail van topvintage dat je een fotoshoot kan winnen. Ik wil nu ontzettend graag meedoen, maar vrees dat het tijdens mijn stage zal vallen. Zou ik het wagen of maak ik mij dan alleen maar belachelijk?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Wie niet waagt, niet wint ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Gewoon doen Nana, anders krijg je sowieso spijt als je het helemaal niet hebt geprobeert!

    Camaro schreef:
    Gewoon doen Nana, anders krijg je sowieso spijt als je het helemaal niet hebt geprobeert!
    Dat dacht ik ook al, maar nu weet ik totaal niet welke foto ik moet doorsturen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Oh help. Ik krijg net een mail van topvintage dat je een fotoshoot kan winnen. Ik wil nu ontzettend graag meedoen, maar vrees dat het tijdens mijn stage zal vallen. Zou ik het wagen of maak ik mij dan alleen maar belachelijk?


    Gewoon doen! Je hebt niks te verliezen.


    "Ignite, my love. Ignite."