• Welke kleding draag jij tijdens het uitgaan?Je mag linkjes hier neerzetten om je keus te verduidelijken.
    Even uw aandacht: Links naar fotoboeken zijn niet toegestaan volgens het reglement. Ik meld het maar even ;]
    Zoekfunctie gebruikt op 'uitgaan' en 'kleren'.
    - MetalMafkees


    No growth of the heart is ever a waste

    Goh, ik doe meestal gewoon een jeans aan en een topje & than i'm ready ^^


    Listen to what we're not saying..

    Ik ga niet echt meer uit [/so last year :'3]


    Mew <3

    ik ga soms uit
    maar dan trek ik gwn een jeans aan met stoere sneakers waar ik goed op kan dansen en een topje
    ik hang liever s'avonds rond met vrienden:P


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Hmm topje met leuke jeans en sneakers enzeuw,Ik overdrijf niet graag ik moet me goed voele op de dansvloer ^^


    Pictures fade away, but memories are forever

    Ik mag nog niet uit --'
    Paar vriendinnen hadden het aan me gevraagt of ik mee wilde mjha mijn ouders...


    Tears are crashing out of my eyes

    Laat ik ook maar es meedoen: Mijn uitgaanskleding varieert niet veel van mijn gewone kleding. We gingen naar het theaterhotel voor een voorstelling en mijn oma zei: 'Trek je dat aan naar de voorstelling?' Ik: 'Ja.' Zij: 'Heb je geen uitgaanskleding?' Ik: 'Jawel hoor. Dit.'
    Is overigens eigenlijk best onzin want ik heb een sjieke rok. Maar dat is er maar 1. :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik mag nog niet uit --'
    Paar vriendinnen hadden het aan me gevraagt of ik mee wilde mjha mijn ouders...

    Hmm.. je bent 14. Dat lijkt mij een redelijke leeftijd om wat te gaan rondhangen enzo. Misschien zouden je ouders de teugels wat moeten laten vieren.
    Mijn moeder is ook heel beschermend wat uitgaan betreft. Uiteindelijk zijn het toch concerten waar ik meestal naartoe ga, meer dan dat is het niet. Uiteindelijk komt het erop neer dat alle plekken waar veel jongeren samen komen vergeven zijn van de drugs. In haar ogen dan. Maargoed, let's go ontopic :]


    No growth of the heart is ever a waste