• Wat gaan we doen?
    We kunnen shoppen in Leeuwarden, of gewoon een terrasje pakken, in een park chillen, maar ook gaan bowlen o.i.d. Net wat jullie willen!

Wanneer?
    Poll komt nog (:

Meer info volgt nog! Sowieso wil ik op iedereen wachten die komt en vertrek ik als laatste. Zodat iedereen veilig naar huis gaat.
    Ook kan ik een w'app groep aanmaken. Als je ouders twijfelen e.d. wil ik ook best wel even met ze skypen/bellen, zodat ze vragen aan me kunnen stellen (etc.).

Als je komt zeg dan je naam en leeftijd en wat je graag wilt doen (:

Wie komt er? (Zeker)
    Sciuto- Tialda - 19.
    Saltzman- Rick - 17.

Misschien:
    Wiarda- Jip - 15

Misschien:

Liefs, Tialda.

[ bericht aangepast op 28 dec 2014 - 8:41 ]

Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

Zoveel meetings rond deze tijd. ;o Maar Leeuwarden is zeker te doen voor mij! Hangt er natuurlijk vanaf wanneer of ik kan of niet, maar anders wil ik zeker!

| Reality is for people that lack imagination |

Ik studeer in Leeuwarden, lijkt me super leuk om een paar van jullie een keer te ontmoeten! :) Ben alleen niet zo lang op quizlet en heb niemand die ik echt heel heel goed ken, dus ik weet het niet 100% zeker haha ;p

[ bericht aangepast op 17 juni 2014 - 22:05 ]

Ik woon zelf in leeuwarden :D lijkt me leuk!

Hmm. Ik woon in Friesland, misschien kom ik ook langs... Misschien.

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Haha, ik was dit weekend nog in Leeuwarden omdat ik daar van de trein op de bus moest stappen onderweg naar de meeting met Jip. :3 Op de terugweg heb ik op het station zelfs Tucs gekocht omdat ik mijn trein net had gemist.
    Het valt op zich qua afstand dus goed te doen voor mij, maar ik denk dat ik het voorlopig misschien toch liever op meetings houd waar mensen bij zijn die ik goed ken. Maar ik zal het in mijn achterhoofd houden, wie weet. ^^

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

RedViper schreef:
    Ik studeer in Leeuwarden, lijkt me super leuk om een paar van jullie een keer te ontmoeten! :) Ben alleen niet zo lang op quizlet en heb niemand die ik echt heel heel goed ken, dus ik weet het niet 100% zeker haha ;p

Dat maakt niet uit! Daarvoor is een meeting (:

Yayde schreef:
    Zoveel meetings rond deze tijd. ;o Maar Leeuwarden is zeker te doen voor mij! Hangt er natuurlijk vanaf wanneer of ik kan of niet, maar anders wil ik zeker!

Ze springen als paddenstoelen uit de grond (:

Ik wil zeker komen en ik heb ook zeker geld voor een kaartje tegen die tijd alleen het moet voor mij tussen 14 julie en 1 augustus zijn :3

Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

Yayde schreef:

Same :Y)

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

Ik dacht er trouwens aan om deze meeting op een doordeweekse dag te doen. Dus niet op een zaterdag. Lijkt dat jullie ook wat?

In het weekend zijn er Kruidvat-kaartjes...

Ik kom zelf uit Leeuwarden geboren en gedoopt

Reactie aangepast ivm onnodig hoofdletter gebruik.

[ bericht aangepast door een moderator op 18 juni 2014 - 16:25 ]

Ik zou wel willen, want Leeuwarden lijkt me een supermooie stad en alles, maar mijn ouders weten niet dat ik Quizlet heb + het is best wel redelijk ver reizen...
    Maar als jullie foto's hebben van na de meeting dan ben ik zeker wel benieuwd naar die foto's.

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Javelin schreef:
    In het weekend zijn er Kruidvat-kaartjes...

Ook voor doordeweek. Er zijn twee acties.

Sciuto schreef:
    (...)
    Ook voor doordeweek. Er zijn twee acties.

Ik kan alleen deze vinden.