HOUSE OF HORRORTien jongeren, één huis.
Wakker worden in een koud, oud huis is niet iets wat je gauw zou verwachten wanneer je de avond ervoor normaal naar bed bent gegaan. Vooral niet in een die ook nog eens in het bezit lijkt te zijn van een ziekelijk, gestoord persoon. Eenmaal binnen is er geen weg meer naar buiten, tenminste Niet zomaar..
Gedesoriënteerd word een groepje jongeren wakker in precies dat oude huis waarin niemand het zou willen. De muren kraken en de wind lijkt op sommige momenten wel langs het huis te gillen. De kamers zijn stoffig, ruiken muf en er hangt niet altijd een prettige sfeer in, vooral niet wanneer je er te lang bij stil gaat staan.
Zodra ze één voor één door hebben dat er iets niet klopt, want hoe zijn ze tenslotte daar gekomen en wat doen ze er in hemelsnaam, gaan ze op onderzoek uit en komen ze al snel tot de conclusie dat ze niet alleen zijn. Dat iemand de controle heeft over bijna elk ding in huis.
Gehuld in alleen de kleren die ze de avond ervoor al aanhadden, hebben ze verder niks bij zich. Gereedschappen, of wapens, zullen ze zelf moeten zoeken, en ook dat is maar schaars. Het kleine beetje eten wat er is kan alleen maar aangevuld worden wanneer ze het verdienen. De uiteindelijke hoofdprijs, is hun vrijheid.
Om de dag word er een bericht achtergelaten waarin de meest gruwelijke opdrachten kunnen staan, willen ze overleven dan hebben ze geen andere keus dan het uit te voeren. Tenslotte is er maar één manier om ooit nog buiten het huis te komen, en de vraag is nog maar; hoe ver zou jij gaan om dat doel te bereiken?
Het topic is al eens eerder aangemaakt, door Caelia, maar ik heb toestemming gekregen om dit nieuwe rollentopic te openen. Het is besloten dat het de tweede week is, waardoor het gemakkelijker is met inspringen (eveneens d.m.v. verschillende verbintenissen). Hier hoeven jullie dus geen zorgen over te maken!
Er is al één opdracht geweest, dit was dat er een een grote kist is die gevuld is met scherpe voorwerpen. Daarin zit een sleuteltje die de voorraadkast kan openen. Alleen kan die kist niet gekanteld worden dus ze kunnen hem niet omkiepen en zullen er dus echt met hun handen of wat dan ook in moeten om de sleutel eruit te zien krijgen.
Ze hebben het sleuteltje te pakken gekregen, maar dit wel met enkele verwondingen natuurlijk.
De tweede opdracht is er eveneens, deze zal ik plaatsen wanneer ik het voor de zekerheid aan de oorspronkelijke topicmaakster gevraagd heb.
Rollen
Murdock Camille Alessandra Vargas 1,1
Caelia Arely Moya Ginessa 1,2 (Angst) [?]
Scandal Andrew Jackson 1,3 (Geschiedenis)
Paracosm Michelangelo Vitoria Bianchi 1,3
Paracosm Koda Denahi Wood 1,3
Scripturient Envy Hazel Addams 1,3
NinjaTurtle Floyd Matthew von Monroe 1,4 (Uiterlijk ; Geschiedenis)
Magnus Cole Hayden King 1,5
Mashtonx Cassian Dylan Palmer 1,5 (Geschiedenis ; Angsten)
Opalia Aurora Malia Hunter 1,
Invullen:
Naam:
Leeftijd:
Uiterlijk:
Innerlijk:
Angst:
Relaties*:
Geschiedenis:
Extras:
Regels:
- * Om het inspringen gemakkelijker te maken, staat het kopje 'Relaties' erbij. Maak dus met andere personages een verbintenis, iedereen kent ieder persoon dus al! Zorg er wel voor dat het acceptabel is.
- Ik wil geen one-liners. Posten met minimaal 300 woorden moet te doen zijn. Je kunt er namelijk zoveel mogelijk in verwerken. Denk aan; omgeving, gevoelens, etc.
- Bij praten ooc zou het fijn zijn als je de teksten tussen de volgende tekens plaatst; []{}()
- Graag geen Mary Sues en Gary Stus, elke personage heeft zijn minpunten en dus niemand is perfect.
- 16+, schelden, vloeken, slaan, het is allemaal toegestaan maar hou het wel reëel.
- Houd rekening met elkaar tijdens het posten en ga er geen sneltrein vaart inzetten. Wacht daarom minimaal twee posten voor je zelf weer een post plaatst. ( Dit kan later in de RPG eventueel nog veranderen. )
- Ik wil geen spamtopic, hiervoor wordt eventueel een apart topic aangemaakt en anders kan dat ook onderling via PB/GB.
- Een nieuw topic wordt alleen aangemaakt door Caelia, of ze moet toestemming gegeven hebben aan iemand anders.
- Naamsveranderingen graag doorgeven in het topic.
- Bij het niet houden aan één van deze regels wordt je na een tweede waarschuwing direct uit het RPG gezet.
- En dan natuurlijk last but not least; Have fun!
[ bericht aangepast op 25 juli 2014 - 19:48 ]
Quiet the mind, and the soul will speak.