Heuuj!
ik sta op het punt om te beginnen met een nieuw verhaal, maar ik ben extreem slecht met titels en namen.
Plot: Lou is jong, introvert en heeft een eigen manier van denken. Ze is op weg om schrijfster te worden maar heeft last van een schrijversblok. Er gebeurt niets in haar omgeving, de mensen met wie ze omgaat zijn saai, en zelfs haar vriendje begint haar de laatste tijd steeds meer te vervelen...
Op haar twintigste verjaardag komt plotseling haar oom Joe binnen vallen, wie ze sinds het overlijden van haar vader niet meer gezien heeft. Joe is nogal zelfingenomen en Lou en haar moeder hebben het hem nog steeds niet helemaal vergeven dat hij er nooit voor hen is geweest. In plaats daarvan reisde hij de hele wereld rond. Joe is een echte avonturier. Het kan hem niet schelen wat anderen van hem vinden. Hij is spontaan, energiek en eerlijk - soms iets te eerlijk. Hij zou nooit terug deinzen voor een risico. Haar oom wil het goed maken door haar mee te nemen op reis; met als uitzicht om haar inspiratie terug te vinden.
Wat zou hier een titel voor kunnen zijn? Ik heb werkelijk waar geen idee haha!
Is Lou een leuke naam voor de hoofdpersoon? Of is 'Beth' leuker?
En is Joe(y) een leuke naam?
Ben ook nog opzoek naar een naam voor Lou's vriendje; ik twijfel nog tussen Theo en Milo.
Wat denken jullie? ^^
[ bericht aangepast op 16 juni 2014 - 16:11 ]