• Heuuj!

    ik sta op het punt om te beginnen met een nieuw verhaal, maar ik ben extreem slecht met titels en namen.

    Plot: Lou is jong, introvert en heeft een eigen manier van denken. Ze is op weg om schrijfster te worden maar heeft last van een schrijversblok. Er gebeurt niets in haar omgeving, de mensen met wie ze omgaat zijn saai, en zelfs haar vriendje begint haar de laatste tijd steeds meer te vervelen...
    Op haar twintigste verjaardag komt plotseling haar oom Joe binnen vallen, wie ze sinds het overlijden van haar vader niet meer gezien heeft. Joe is nogal zelfingenomen en Lou en haar moeder hebben het hem nog steeds niet helemaal vergeven dat hij er nooit voor hen is geweest. In plaats daarvan reisde hij de hele wereld rond. Joe is een echte avonturier. Het kan hem niet schelen wat anderen van hem vinden. Hij is spontaan, energiek en eerlijk - soms iets te eerlijk. Hij zou nooit terug deinzen voor een risico. Haar oom wil het goed maken door haar mee te nemen op reis; met als uitzicht om haar inspiratie terug te vinden.


    Wat zou hier een titel voor kunnen zijn? Ik heb werkelijk waar geen idee haha!

    Is Lou een leuke naam voor de hoofdpersoon? Of is 'Beth' leuker?
    En is Joe(y) een leuke naam?
    Ben ook nog opzoek naar een naam voor Lou's vriendje; ik twijfel nog tussen Theo en Milo.
    Wat denken jullie? ^^

    [ bericht aangepast op 16 juni 2014 - 16:11 ]

    ten eerste het is en blijft jouw verhaal.
    Lou zeker houden! Joe(y) ook en voor het vriendje denk ik persoonlijk milo.


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik vind Lou leuker.
    Joey vind ik minder leuk.
    En ik vind Milo leuker dan Theo. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Yokubo schreef:
    ten eerste het is en blijft jouw verhaal.
    Lou zeker houden! Joe(y) ook en voor het vriendje denk ik persoonlijk milo.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Bedankt iedereen! Ik ben alleen nog heel erg opzoek naar een titel voor het verhaal D: Weet iemand iets?

    Inspirational Trip (Spreekt voor zich)
    First Page. (Het reisje is het begin van haar inspiratie)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Oeeh die tweede is super leeuk! Dankje =D

    The Introvert (slaat op haarzelf) of gewoon Lou

    Of De Wereldreis

    okay dit is niet zo goed ^^


    Not all those who wander are lost.

    Ik vind Lou en Milo leuk. Joe(y) vind ik denk ik ook wel goed.
    (voor titels heb ik niet echt ideeën)


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Thanks! =D

    (Sorry voor de dubbelpost) Is Jim een betere naam voor Lou's oom? (: Het gaat er om dat er -y achter kan, zo dat ze hem 'uncle Jimmy' kan noemen bijvoorbeeld.

    Maka schreef:
    Ik vind Lou en Milo leuk. Joe(y) vind ik denk ik ook wel goed.
    (voor titels heb ik niet echt ideeën)


    Dit, en ik vind Jim wel een goede naam voor de oom. Klinkt wel stoer. :Y)


    | Reality is for people that lack imagination |

    Een simpele titel is meestal de beste. *Schrijversblok* misschien, of inspiratie. Die eerste vind ik persoonlijk super.
    Je story lijkt me nu al gaaf! Wanneer komt hij op Quizlet?
    x Nina


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell