Ik wist niet goed waar dit topic thuis hoort dus maar hier geplaatst.
Ik weet echt niet wat ik nu moet doen.
Een tijdje geleden kwam ik er achter dat één van mijn kleurmuisjes een tumor bij haar achterpootje had. Het hinderde haar niet met lopen en ravotten in haar kooi. Groot was haar tumor ook niet.
Ik had ook niet verwacht dat hij in zo'n korte tijd meer ging groeien, fout dus. Hij is nu zo groot geworden in een korte tijd dat het lijkt alsof het op elk moment open kan knappen.
Het zit onder haar achterpoot bij haar geslacht. Mijn menig is dan ook dat ze uit haar lijden verlost moet worden voordat het ook werkelijk gaat open knappen en er nog meer problemen gaan optreden..
Het probleem is dus dat we geen geld hebben voor de dierenarts en ik kan het niet over mijn hart te krijgen om haar zelf te euthaniseren. Het idee al dat ik zo'n beestje moet gaan doden, dat het niet gaat lukken.
Ik ben een grote dierenvriend, wil het beste voor mijn muisjes maar zoals ik al zei; dat kan ik gewoon niet over mijn hart verkrijgen. Ook mijn moeder wilt het niet doen. Verder hebben we ook niemand in de buurt (slechte relatie met onze buren) die het arme beestje uit haar lijden kan verlossen.
De vorige keer dat we naar de dierenarts voor een muisje zijn geweest waren we dik 40,- euro kwijt en dat geld hebben we momenteel écht niet.
Ik weet niet wat ik moet doen om het beestje te helpen, iemand eventueel ideeën..?
But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.