• Ja het is lang geleden dat ik een voetbal verhaal heb geschreven en door de sfeer van het WK had ik er weer zin in.



    De vierentwintig jarige Charlie Verboom woont net buiten Amsterdam in een oud - klein appartement. Ze is niet rijk en om brood op de plank te krijgen werkt ze af en toe - via een familie vriend - voor de KNVB als schoonmaakster in verschillende stadions in Nederland.
    Charlie's leven is niet zo bijzonder, als ze ver van huis moet werken huurt ze vaak een hotel kamer en is ze druk bezig met haar boek of is ze aan het skypen met haar oudere broer Erik die Afghanistan zit.
    Het Nederlandse team maakt zich inmiddels klaar voor het WK in Brazilië wanneer ze allemaal besluiten dat ze liever geen onbekende hun kamer laat schoonmaken omdat er al enorm veel gestolen wordt.
    Wanneer het team net in gesprek is met de coach over een schoonmaakster uit Nederland komt Charlie langs gelopen in oude kleding en afgetrapte all stars met enorme stapels handdoeken.
    Charlie krijgt de vraag gesteld of ze mee wilt naar Brazilië om daar verder te werken als persoonlijke schoonmaakster van het Nederlandse team. Charlie gaat akkoord want ze kan duidelijk het geld gebruiken.
    Maar in Brazilië aangekomen wordt Charlie als oud vuil behandelt door het team en dat is nog maar het begin van Charlie's eigen verhaal.

    [x]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Oeh, klinkt heel leuk! Ik ga lezen!


    Alleen maar tranen van geluk

    Mads schreef:
    Oeh, klinkt heel leuk! Ik ga lezen!


    Er zijn nog geen hoofdstukken, maar die komen wel snel :3


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus