• Ik ga binnenkort met drie vrienden naar Leeuwarden een nachte weg (incl. stappen). Mijn beste vriendin hoord ook in één van de vele grote vriendengroepen.
    1 vriendin van de drie heb ik via haar leren kennen, de ander is een goede vriendin van ons allebei en de derde ken ik alleen.

    Nu wil de rest (waar ik het opzich wel mee eens ben) mijn beste vriendin niet meehebben omdat ze nog geen 18 is en dus niet mee kan stappen. De boeking is al gedaan en ik ga ook niet NIET mee, maar toch steekt het. Ik vind dat mijn vriendin het moet weten dat we naar Leeuwaren gaan voor een nacht en daar gaan stappen, en dat gaat ze niet leuk vinden. Is er een manier waarop ik het redelijk kan brengen? Ik weet dat ik haar sws kwets, maar ik wil het gewoon zo min mogelijk hard aan laten komen...

    Bedankt voor het lezen ;')

    Leg het uit. Dat snapt ze wel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Leg haar uit dat het alleen de leeftijd is en ze mee kan een volgende keer, wanneer ze oud genoeg is, zo weet ze dat het helemaal niets persoonlijks is.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Niemand kan er wat aan doen dat ze het nog niet mag, toch? Je kan eventueel voorstellen om een paar dagen later iets met haar te doen, en zij mag kiezen wat ofzo ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Het zal voor haar waarschijnlijk wel even wat lullig voelen, of ze zal het gewoon jammer vinden, maar uiteindelijk kunnen jullie er ook niet zoveel aan doen.
    Gewoon duidelijk maken dat het niks persoonlijks is, dan snapt ze het hopelijk wel.

    Oh leuk dat jullie naar Lwd gaan! Woon daar vlakbij ^^
    Ik zou, zoals al eerder is gezegd; eerlijk zeggen dat jullie nog willen stappen en dat het vanwege haar leeftijd niet kan. Vervolgens opperen om een andere keer samen iets te gaan doen, waarbij zij mag kiezen wat (:

    [ bericht aangepast op 14 juni 2014 - 22:30 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik ben 17 en ga ook gewoon uit in Lwd, er zijn een paar plekken waar je toch altijd wel binnen komt :'D

    Maar als je er toch zeker van wil zijn dan kun je het natuurlijk gewoon eerlijk zeggen, wat iedereen boven mij zegt eigenlijk.

    Eichen schreef:
    Het zal voor haar waarschijnlijk wel even wat lullig voelen, of ze zal het gewoon jammer vinden, maar uiteindelijk kunnen jullie er ook niet zoveel aan doen.
    Gewoon duidelijk maken dat het niks persoonlijks is, dan snapt ze het hopelijk wel.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Harcourt schreef:
    Niemand kan er wat aan doen dat ze het nog niet mag, toch? Je kan eventueel voorstellen om een paar dagen later iets met haar te doen, en zij mag kiezen wat ofzo ^^


    May StarClan light your path.

    Gewoon uitleggen. Het is niks persoonlijks. Het ligt gewoon aan haar leeftijd.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Leg het gewoon uit zoals het is. Ze zal het vast wel lullig vinden, maar als ze logisch nadenkt, moet ze het toch wel begrijpen.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Het is beter simpelweg eerlijk te zijn, in plaats van er bijvoorbeeld omheen te draaien of wachten tot het zover is.
    Ze zal het vast wel begrijpen, het ligt in elk geval aan haar leeftijd en niet om andere redenen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.