• Hee ik zoek iemand om een HP Fan fic te schrijven.

    Verhaallijn is als volgt:

    Lily had het altijd moeilijk gevonden haar liefde een plaats te geven. Hij wie moest het zijn. James was een leuke serieuze jonge. Hij was sociaal en deed het altijd goed op school. Snape was anders. Ze kon haar vinger er nooit op leggen. Hij was zo diepgaand. Zo intens intiem met haar. Hij was er echt voor haar. Snape had haar hart gestolen maar iedereen had altijd van haar verwacht dat ze voor James ging. Lily schrok op uit haar gedachte en keek op naar severus. 'Niks ik was even in gedachte.' Lily had haar keuze gemaakt en haar leven zou mooi worden. Dat hoopte ze. Ze was veilig bij hem. Lily streelde zachtjes over haar al dikker wordende buik heen. Alles zou goed komen. Hij had haar beloofd zijn banden met de lord te verbreken maar was dat ook gebeurd.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2014 - 17:03 ]


    yeaaaahh!

    Ik heb er best lang over getwijfeld, maar doe het niet omdat ik echt te weinig tijd heb. Klinkt wel erg leuk, maarja...
    Sorry.

    PS. Het staat vol spelfouten, dat trekt mij persoonlijk niet aan en geeft ook niet een heel goede indruk, dus mijn tip is ook om die er even uit te halen.


    Not all those who wander are lost.