Dat doen ze alleen bij scholen met bepaalde toelatingseisen, voor de rest van je leven is het niet meer belangrijk (:
Dan moet je tekenen :') Dan krijg je een bepaald aantal lessen en moet je een heel proces maken, een kunstwerk dat vervolgens ook wordt tentoongesteld en het geheel wordt beoordeeld. Je wordt op 6 tot 8 punten beoordeeld, weet niet meer precies wat allemaal. Je idee, je originaliteit, je proces in de breedte en in de diepte, de materialen die je getest en gebruikt hebt, hoe het werk op het eerste gezicht oogt e.d.
Dit waren btw de opdrachten van tekenen:
1. Pompeus
2. Fremdkörper
3. Wij zijn allemaal woorden op doorreis
4. Icarus (dit is een mythologisch gedichtje)
5. Buurtboek
6. Beeldende verwerking van een foto (het is een plaatje van een bloem in verschillende fases van de groei)
Tekenen is altijd veel stress haha, omdat het echt áltijd weer afgeraffeld moet worden door tijdgebrek. En als je klaar bent moet je ook nog eens je werk inlijsten, ophangen, je map op orde brengen. Bleegh, dat heeft me een hele ochtend gekost, dat inlijsten :') En toen moest ik mijn werk van bijna 2 bij 1 meter nog door de school sjouwen om het op te hangen.
[ bericht aangepast op 14 juni 2014 - 12:33 ]
In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.