• Ons katertje van 9 maanden, Sion, krijgt vanmiddag een broertje:


    De linker ^^.

    En aangezien deze van mij wordt, is het aan mij om een naam te verzinnen. Maar ik kan niet kiezen! Zouden jullie zo lief willen zijn de poll in te vullen? Het is dus een katertje ;3.


    i put the fun in funeral

    Hoe schattig (H) Haha lekker kroelen met de andere kitten!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.




    Het is een ontzettend lief beessie, spint zodra je hem aanraakt. Sion vindt het allemaal nog maar een beetje vreemd (zie eerste foto). Waarschijnlijk wordt 't Abu :3.

    @Rivaille: Ja! Hehe.


    i put the fun in funeral

    Je poll mist een optie, namelijk 'Alwin' :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Wat een lief katertje.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ahwie, wat een cuties!
    Ik heb voor Benji gekozen, maar het grappige is is dat mijn konijn ook Benji heet :')


    Stenenlikker

    Abu doet me denken aan dat cheeky aapje uit Aladdin. (: Sowieso die dus! Wat een schatjes.


    ars moriendi

    Mijn kat wordt deze maand 1 jaar! Hij heet Nessie. (: Trouwens, hij lijkt erg op mijn kat.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2014 - 19:33 ]

    @Ribery: Inderdaad, haha ^^.
    @Alwin: Richard!


    i put the fun in funeral

    Ahhw, wat een schatjes! (kitty)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Audacity schreef:
    @Ribery: Inderdaad, haha ^^.
    @Alwin: Richard!


    ALWIN


    quidquid excusatio prandium pro

    Wat a kjoetie.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Awh, wat een cutie!
    Hij lijkt best veel op mijn kat, die heeft ook van die "gordijntjes" boven zijn ogen. Ik vind hem eigenlijk meer een Joep, maar Jukka zou hem ook mooi passen.


    -

    (Ik zou zelf nooit voor Benji kiezen, omdat het doet denken aan Benji van Benji Banana´s, en ik haat die aap...)
    Dus ik vind Jukka het leukste, en Abu ook!


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…