• IK ben kompleet gesloopt,

    Vanochtend kwam ik om half acht op stage aan en zag mijn collega al staan. Ik liep naar binnen en ze zegt , moet je dit zien. Dus ik kijk het multifunctioneel lokaal van bso en peuteropvang in. Zo'n drie cm water, platen uit het dak, druppels die vallen en overal een mega zooi. Zegt ze me dat de leiding vanacht of ergens in het weekend gesprongen is. Dus zeg ik 'Naja gelukkig kunnen ze in de speelhal (gymzaal) dan verder'. Ze zegt ga daar eens kijken. Kom ik daar. Het heeft een trapje het stond heel erg hoog het water. Ook vol evenals handenarbeid lokaal en onze wc.

    Gelukkig hadden wij op het kinderdagverblijf geen schade of last. Voordeel dat de peuteropvang op dinsdag er maar drie heeft en wij er maar zes dus die konden naar ons. In de middag mocht de bso in ee klaslokaal. Vanaf acht uur tot waarschijnlijk zes uur is er vollop gepompt en schoon gemaakt. In de bso is er maar 1 kast die niet nat geworden is en te gebruiken is. Alle papieren zijn nat, vaderdag kadootjes hebben ze nog gered en voor de rest bijna al het speelgoed. Dus we hebben ook heel de dag zonder stroom gezeten. Al hadden we mazzel met een lieve Jumbo naast de deur. we mochten voedsel bij hun in de koeling zetten, flesjes melk voor de kleintjes opwarmen, koffie en thee halen en ze kwamen zelfs een gratis worstenbroodje brengen naar ons.

    Iedereen , ook de kinderen , waren heel erg onder de indruk en wij vooral geschrokken en gestrest.

    Hieronder een aantal foto's.







    Nadeel was dat wij een rottuin hebben door de regen lag alles onder dus we zaten als het ware opgesloten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wow, da's helemaal geen pretje..


    16 - 09 - '17

    Woow wuuuut dat is echt enorm veel water :o


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    het is jammer dat je niet het trappetje erbij ziet maar minimaal een tree stond onder water


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeetje.. Dat is wel heftig zeg!


    26 - 02 - '16

    Wow. Apart om zo op je stage te komen. Ik heb ook gekke dingen meegemaakt maar zoiets nog nooit.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Oh, wat een onprettige verrassing als je naar binnen loopt. Ik zou ook schrikken.
    Ikzelf heb het enkel meegemaakt dat het brandalarm afging op stage, maar één week eerder hadden we al een oefening gehad, dus iedereen dacht dat er echt iets in brand was gevlogen en begon direct met het uitruimen van de kleintjes. Blijkbaar bleek er iets mis te zijn met het alarmsysteem, waardoor het ineens was afgegaan en wij de bange kindjes mochten kalmeren.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Wow o.o


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Ook goedemorgen dus. :')

    Op stage begon eens de lift te roken (ze hadden er net aan gewerkt) waardoor er door heel het gebouw een brandlucht hing.
    Ik ging ook eens stage doen en de boel vloog meteen de fik in. :')


    Take me to wonderland

    Whut? Da's pas een waterballet!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ah. Echt verschrikkelijk. Je kon er bijna een zwembad beginnen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Buddy schreef:
    Ah. Echt verschrikkelijk. Je kon er bijna een zwembad beginnen.
    de kinderen vroegen steeds mogen we naar het water. Dan vroegen we hebbje je zwembroek bij.. haha


    Change is for weirdos ~ Niall Horan