Ik ben voor de eerste keer verlieft, en ik heb geen idee wat ik doe. De jongen op wie ik verliefd ben zegt dat hij ook verliefd is op mij, maar ik geloof hem niet.
Hij woont in een ander dorp, dus ik zie hem maar eens per week. In de tussen tijd wil ik wel in contact blijven, door te appen of bellen. Hij denkt daar waarschijnlijk anders over, want ik ben steeds degene die het gesprek begint. Nu ik besloten heb dat niet meer te doen, praten we al 3 dagen niet. Hij zegt niet eens goedemorgen of welterusten...
Als je verliefd ben wil je toch bij elkaar zijn, met elkaar praten? Waarom praat hij dan niet tegen me? Vind hij me dan toch niet leuk?
Woensdag krijg ik de uitslag van mijn examens, als hij me niet vraagt of ik geslaagd ben hoeft het niet meer. Dit is zoiets belangrijks, als hij dat vergeet geeft hij blijkbaar niet om me. Jongens zijn zo lastig, maar hij is zo leuk!
Wat denken jullie? Overdrijf ik misschien of is het heel normaal wat ik doormaak? Moet ik doorgaan met niks tegen hem zeggen, of juist wel een gesprek beginnen? Help me?! Ik mis hem zo....
As long as there is hope, there is life.