• In heel Europa is er niemand zoals zij!!!

    Ik heb mijn oma altijd heel erg gemogen, maar een paar dagen terug maakte ze weer helemaal waar waarom. Ze liet me namelijk zien dat ze de kunst van het sarcasme beheerst.
    Ik en mijn vader waren bij haar te eten en mijn vader had het over een Engelse collega van hem.
    Vader: Hij spreekt best goed Nederlands.... En HEEL goed Engels!
    Ik: Goh!
    Oma: HOE BESTAAT HET! (Terwijl ze haar yoghurt weer verder naar binnen slurpt)

    Ik houd echt van mijn oma ^^


    #WWED - What Would Emma Do?

    Hahahahaha, hoe geniaal!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Haha, geweldig zo'n oma! Mijn opa en oma zijn oude krenten van in de 80 (cat) Maar ik ben een van de weinige die ze wel mogen :')


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Leuk! Zelf heb ik ook wel leuke oma's alleen ik ben niet zo'n familiemens =$

    [ bericht aangepast op 7 juni 2014 - 23:53 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Sarcastische oma's zijn mijn favoriete oma's. Mijn ene oma is ook zo awesome, met grappige uitspraken waarna ze kan giechelen als een klein kind, en mijn andere oma is eentje van het zweverige type dat net naar Ierland is gegaan om kabouters te gaan zoeken. Not kidding you.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Haha, the sarcasm is strong with this one.


    Tijd voor koffie.

    Hahahahah zo een opmerking zou mijn oma ook kunnen maken. Daarnaast heeft ze een bepaalde soort humor waar ze zelf nog het hardst om zit te lachen. Mijn opa gaat daar helemaal stuk om. Hahah, ik ben graag bij ze (:


    Hamartia

    Ik hou van oma's, vooral als ze sarcastisch zijn :')


    wat was dit ookalweer

    Leuk^^
    Ikzelf ben net ook weer verliefd geworden op mijn bomma.
    Ze vroeg vorige week wat ik wilde voor mijn verjaardag.
    Ik zei dus dat ze gezellig samen konden leggen voor een stofzuiger, want ik ga binnenkort alleen wonen en dat heb ik dus nog niet.
    Zegt ze droog: Die moet je niet gaan kopen hoor liefje. Ik heb er hier drie staan, kies er maar eentje uit die je leuk vind.
    Ik dus helemaal hyper om mijn (voor mij) nieuwe stofzuiger die ik zomaar kreeg^^


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Haha geweldig. :') Mijn oma zou zo'n opmerking nooit kunnen maken. Zij snapt het niet als iemand een sarcastische opmerking maakt en gaat er serieus op in, helaas. Maar ik ben gek op haar, want ze is geweldig goed in het bakken van taarten en dergelijke. :3


    :)

    Mijn oma kan zo heerlijk overdreven reageren op dingen. Dat is altijd wel erg grappig :3


    26 - 02 - '16

    Zo'n oma wil ik ook hebben. ;3


    -

    Bored schreef:
    Haha, the sarcasm is strong with this one.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Haha (cool)

    [ bericht aangepast op 10 feb 2016 - 22:03 ]


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Hahahahah geniaal xD
    Helaas heb ik mijn oma en opa (Van m'n vaders en moeders kant) nooit gekend.
    Dus geen idee hoe ze waren :p


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.