• Hoi,Ik weet niet of het hier hoort,verplaats anders maar.Ik zoek dus een ideetje,ik wil een nieuwe quiz beginnen.Iemand?
    Thanx!

    Merel.


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    Uhmm ,, ik denk xD


    Crack a bottle

    over wie wil je een quiz makenn dan xd


    Crack a bottle

    Over een band,ik weet nog niet welke,verzin maar gewoon fseu^^


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    ASH darling waar blijf je xD

    Ohjah ik bn Merel hea^^


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    (naam) zit op een muziekacademie.Het is haar eerste jaar dus is ze best nerveus.Er komt dit jaar ook een nieuwe leraar (van die band iemand) omdat hij ook wat zenuwachtig is komen ze best goed overeen.Wanneer beide personen zich al beter thuisvoelen beginnen ze iets voor elkaar te voelen.Maar niemand mag het weten want dan kan (persoon) zijn baan verliezen en (naam) wordt dan van school gestuurd.

    Ik weet niet ofdat je het goed vind,het schoot me gewoon te binnen.


    The soul needs autumn.

    Okeej ,, *verzint*
    ik typ gewoon even wat namen hoar xD dat sgrijft makkelijker maar daar kun jij dan beroemde mensjes fseu van maken:P maar het gaat om het idee(A)

    ash is een meisje met een normaal leven.
    genoeg vrienden, goede cijfers, Spijbelt soms x3
    Een doodnormale tiener duss.. zou je denken.
    Ze heeft als vanaf haar geboorte een ziekte..
    ongeneesbaar.. De dokters verklaaren haar zo goed als dood ,en toch heeft ze het al 16 jaar volgehouden. voor Ash word het steeds moeilijker.
    Niemand weet van haar ziekte behalfe haar ouders..
    Maar wat als ze verlieft word..?
    Kan ze wel verlieft worden? Is het wel eerlijk tegenover hem..?

    Naa ,ik hoop dat dit je helpt fseu xD


    Crack a bottle

    merel lieffie ,
    Kben der al :P Kwas aan het denken voor je :P


    Crack a bottle

    Mmh,ik zoek eigenlijk iets helemaal anders :D

    Iets met ontvoering en moorden ensO^^


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    Een horror/drama quiz met gitzwarte humor en sarcasme muahaha


    No growth of the heart is ever a waste

    De dochter van...(bekende peepje) word ontvoerd. Ze zetten een hele zoektocht op sleeptouw. Na 2 jaar is het meisje nog niet gevonden. Wanneer het meisje dan uit haarzelf terugkeerd word haar hele familie vermoord. En de moordenaar blijkt dan dat meisje te zijn.
    [/kijkt teveel horrors]

    (Naam) haar broer is vermoord.Waarom weet ze helemaal niet alleen weet ze dat (naam band) er iets mee te maken heeft.Ze besluit alles over hun op te zoeken wat er te weten valt.Maar ondertussen komt zei zelf ook in gevaar zonder het te weten.En hoe dieper zij graaft in herrineringen van de band hoe moeilijker het wordt om uit de problemen te blijven.Maar dan gebeurt er iets wat ze niet verwachtten.(naam band)haar broer niet te hebben vermoord maar ze zijn zelf ook voorvluchtig.Wat nu ?
    Dit al beter ?


    The soul needs autumn.

    Nu kan ik niet kiezen XD
    omygawd ik bn erg x'D


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    Nu kan ik niet kiezen XD
    omygawd ik bn erg x'D

    laat een ander kiezen tussen de ideeën

    je aan ook van: ToHo bestaat uit 6bandleden, Tom, Bill, Gustav, Georg en twee meisjes. Het gaat allemaal goed met hun tot dat Tom gevoelens krijgt voor van de meisjes, het meisje word ook verliefd op Tom ze lijken heel gelukkig met elkaar maar plots doet Tom iets vreselijk dom, hij batst met een fan en het meisje stapt uit de band, het andere meisje volgt haar. Ze beginnen samen een groepje en wat als ze na 2jaar de jongens weer zien??


    *He's the one.

    NEE! dan ga ik een ander idee bedenken ^^
    [/denkt]


    Crack a bottle