Ik zou graag met iemand anders een verhaal willen schrijven, om de ervaring te proberen en om er natuurlijk een succesvol verhaal van te maken!
Ben je geinterreseerd in een van deze;
Harry Potter (vooral Draco)
21 Jumpstreet
Alles met Johnny depp (bijvoorbeeld Pirates of the Carribean)
Thor (loki)
Tom Hiddleston
Jared Leto (30 seconds to mars)
Step up 4
Of een mengelmoesje van allerlei acteurs
en heb je zin, tijd en een creatief idee! Laat hem me dan op maar weten!
Hier een stukje van mijn schrijfstijl;
Tarrant Hightopp
Het was vroeg. De jongeman lag met zijn hoofd op de tafel omdat hij gisteren daar in slaap was gevallen. Achter hem tikte de klok zachtjes verder, tot tien uur en toen sprong het kleurrijke koekkoesvogeltje uit de klok. Het had hem malen daarvoor niet ontwaken, maar nu opende de jongeman eindelijk zijn ogen. Hij wreef het slaapzand weg, aan zijn vingertoppen zat nog een klein beetje lijm, waardoor zijn vingers een beetje bleven plakken aan zijn gezicht.
Hij schoof zijn stoel naar achter, stond op en daarna strekte hij zich uit. Hij keek naar de rommelige tafel, naalden, scharen, draden en lappen stof. Hij ruimde zijn tafel eerst op en daarna waste hij zijn handen. De winkel zou ieder moment opengaan. Hij zuchtte. Hij doorzocht zijn kastjes op eten en pakte een stuk brood, terwijl hij naar boven liep, naar zijn winkel, at hij het brood snel op.
Met de sleutel uit zijn binnenzak, opende hij de deur naar de winkel. Er waren nog geen klanten, dat luchte hem op. Nu kon hij nog snel even alle hoeden rechtleggen. Hij probeerde dat altijd zo goed mogelijk te doen, maar het lukte hem niet snel genoeg. De jongeman voelde zich moe, al weken was hij zonder uitgeslapen te zijn doorgewerkt. Tientallen hoeden had hij gemaakt en nog meer had hij er verkocht. Hij leunde tegen een winkelschap aan.
[ bericht aangepast op 6 juni 2014 - 20:07 ]
Every Villain Is A Hero In His Own Mind. ~` Thomas Hiddleston