• Hoopelijk ben ik niet de enige -__- die zijn crush al eens heeft gestalkd . HAhA ik weet hoe bijna heel zijn familie noemt , ook zijn pa en ma . Ik weet ong. waar hij woont , ik weet dat zijn ouders 3 auto's hebben , ik weet dat hij een zwemvijver heeft . En ik weet dit allemaal zonder facebook (omdat ik dat niet heb ) dus ik ben toch niet de enige stalker ?


    you're cold and I burn, I guess I'll never learn

    Ik voel me al een stalker als ik mijn crush zijn foto's op facebook bekijk, dus nee ik ben niet echt een stalker.


    Alleen maar tranen van geluk

    Mads schreef:
    Ik voel me al een stalker als ik mijn crush zijn foto's op facebook bekijk, dus nee ik ben niet echt een stalker.


    Hamartia

    Wentelteefje schreef:
    Ik vind dat mensen hier wel een beetje overdreven op reageren. Alsof niemand ooit zijn/haar crush heeft gestalkt? En eigenlijk vind ik niet dat ze heel veel over hem weet, of het moet aan mij liggen -dat is het vast (cat).


    Mijn crushes niet gestalkt nee :') Natuurlijk wel een paar keer hun profiel bekeken maar meer ook niet echt.
    De meeste sprak ik namelijk dagelijks op school :Y)


    wat was dit ookalweer

    okdoei


    I live for the applause, you will die for it.

    Er is een reden waarom ik privé-detective wil worden.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Mads schreef:
    Ik voel me al een stalker als ik mijn crush zijn foto's op facebook bekijk, dus nee ik ben niet echt een stalker.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    No, hahaha :'D Toen ik helemaal into mijn ene crush was heb ik zowat het hele internet naar hem afgezocht en nog een oud netlog account van hem gevonden met zijn lengte en gewicht enal bij. Was wel nogal genant om het daarna terug te zien en te doen alsof ik dat dus niet wist ;d

    Maar toch dat van die drie auto's is wel vreemd dat je daarachter bent gekomen.


    effort never betrays you

    Mijn vriendin noemt mij altijd een stalker, en dat gewoon omdat ik onthoud waar onze crushes vandaan komen.....Ik word er soms echt zot van =.= Agja


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Je bent echt niet de enige, hoor. Ik zoek zelf niet actief informatie, maar persoonlijke informatie blijft nou eenmaal een heel stuk beter hangen als je deze persoon interessant vindt. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Dosed schreef:
    No, hahaha :'D Toen ik helemaal into mijn ene crush was heb ik zowat het hele internet naar hem afgezocht en nog een oud netlog account van hem gevonden met zijn lengte en gewicht enal bij. Was wel nogal genant om het daarna terug te zien en te doen alsof ik dat dus niet wist ;d

    Maar toch dat van die drie auto's is wel vreemd dat je daarachter bent gekomen.


    Haha maar ik weet dat van zijn 3 auto's omdat , zijn vader nogal een heel bekend bedrijf heeft , en van mijn vriendin de schoonbroer gaat daar elke week de tuin onderhouden , en ja al die informatie was zo makkelijk te vinden omdat zijn pa een nogal bekend bedrijf heeft haha


    you're cold and I burn, I guess I'll never learn

    Hartnett schreef:
    Eerlijk gezegd vind ik dit best 'over de top'. :')


    To infinity and beyond •

    Haha, ik had een x zeilwedstrijden, met heel veel mensen. En toen gingen wij -onze boot- met een andere boot een stukje zeilen -we kende ze niet- en ik zat aan het roer, dus toen begon ik een praatje te maken met een jongen die daar aan het roer zat, en onze meidenboot deed nogal giechelig enzo, en hij was melig. Toen bleek dat hij met hun tent tegenover ons zat, en heb ik hem voor de lol het hele weekend gestalkt. Wist precies hoe hij heette, welke kleren hij bij zich had -ja, ik heb zijn tas gwn ff doorzocht.-, wanneer hij ergens heen ging, wanneer ze gingen eten. Was echt lachen. Op het einde zei ik dat ik hem het hele weekend gestalkt had, toen moest hij heel erg hard lachen. Hij zei ook dat hij zich al de hele tijd bekeken voelde ofzo, dus het was wel grappig.

    Om even terug te komen: Ja, stalken is idd leuk!


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Haha. Oh god.
    Ik stalk mijn huidige crush een beetje.
    Een beetje omdat ik hem nog niet enorm goed persoonlijk ken ofzo.
    Ik weet nu precies wanneer hij geboren is, wat zijn hele naam is, waar hij sport, wat hij doet voor sport, wat hij buiten school doet, wat zijn schoolcarrière is, in welke klas hij zit/zat, waar hij naartoe is geweest met vakantie...
    En nog wat dingen.
    Ik heb nu al medelijden met hem als hij volgend jaar bij me in de klas komt. Dan is het namelijk voor mij toegestaan zijn een vv te sturen via FB en ik zo in zijn meer privé gesprekken kan komen. Dan heb ik ook z'n nummer en kan ik nog veel meer dingen doen.

    Serieus, ik vind mezelf echt erg.
    Het is alleen de eerste jongen die mijn hart in mijn keel kan laten kloppen en welk ik echt interessant vind.
    Het is de eerste jongen die echt wat met me doet en ik weet niet hoe daar mee om te gaan.
    Ik denk dat dat ondertussen wel duidelijk is. Lol.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Dosed schreef:
    No, hahaha :'D Toen ik helemaal into mijn ene crush was heb ik zowat het hele internet naar hem afgezocht en nog een oud netlog account van hem gevonden met zijn lengte en gewicht enal bij. Was wel nogal genant om het daarna terug te zien en te doen alsof ik dat dus niet wist ;d

    Maar toch dat van die drie auto's is wel vreemd dat je daarachter bent gekomen.


    Dat dus.
    Toen ik de naam van mn oude crush googlede, stuitte ik op foto's van hem met niks behalve zijn onderbroek aan.... kinda awkward


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Mads schreef:
    Ik voel me al een stalker als ik mijn crush zijn foto's op facebook bekijk, dus nee ik ben niet echt een stalker.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen