• ILY <3

    Oase schreef:
    (...)

    Dat hij al seks heeft gehad is inderdaad wat vroeg,maar dingen als roken, tsja. Bij ons op school rookt bijna iedereen, het is natuurlijk dom en het blijft meelopen en eigenlijk is het veel stoerder niet te roken. Maar tot hoeverre moet je dat meerekenen? Stel dat ik zo roken, zou je mij dan ook geen knuffel willen geven?


    Nee, natuurlijk niet. Mijn moeder rookt ook :') Maar hij heeft een bepaalde reputatie op school en tja.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Mirriemir schreef:
    (...)
    Stuur je gezang voor Marie door. ;3 xx

    Dertien dagen nog maar? Wow. Nog 7 weken hier, waarvan 4 echt les.


    Zoiets ja, D:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Lipstein schreef:
    (...)


    7 O_O O_O

    Jup. Laat vakantie in het oosten van het land.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Oase schreef:
    (...)

    Wij ook. D:

    D:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Oase schreef:
    (...)

    Dat hij al seks heeft gehad is inderdaad wat vroeg,maar dingen als roken, tsja. Bij ons op school rookt bijna iedereen, het is natuurlijk dom en het blijft meelopen en eigenlijk is het veel stoerder niet te roken. Maar tot hoeverre moet je dat meerekenen? Stel dat ik zo roken, zou je mij dan ook geen knuffel willen geven?


    Ik zou het niet doen als je net hebt gerookt, het te ruiken is in je kleding of als je uit je mond stinkt. :')

    Mirriemir schreef:
    (...)
    Jup. Laat vakantie in het oosten van het land.



    :c

    Caverne schreef:
    (...)

    Nee, natuurlijk niet. Mijn moeder rookt ook :') Maar hij heeft een bepaalde reputatie op school en tja.


    Dat begrijp ik ook wel, hmm. But a hug won't hurt.


    Reality's overrated.

    Door de Ritalin word mijn haar dun en valt het heel erg uit, iemand een idee hoe ik dit tegen kan gaan?


    Reality's overrated.

    Oase schreef:
    (...)

    Dat begrijp ik ook wel, hmm. But a hug won't hurt.


    Het was eerst de jongen met wie iedereen me overig jaar shipte, hij zei hoi en begon me te plagen. Daarna kwam die gast dat ik jarig was en hij me niet mocht plagen en spreidde zijn armen. Ik lachte en draaide de andere kant op :')


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Oase schreef:
    Door de Ritalin word mijn haar dun en valt het heel erg uit, iemand een idee hoe ik dit tegen kan gaan?


    Ik weet wel iets, maar ik weet niet of het ook helpt omdat je die klachten hebt door een product (Ritalin). Bij een vriendin van mij viel een tijdje geleden haar haar ook veel uit. En daardoor werd het ook dunner. Dit kwam blijkbaar doordat haar haar niet zo gezond meer was, en daarom moest ze er een stuk vanaf knippen. Echt een stuk. Nu is het wel weer gezond en valt het niet meer uit. Maar ik weet niet of dit ook bij jou zal helpen, want ik weet niet of jouw haar ook niet gezond is of dat het puur door dat spul komt.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Oase schreef:
    Door de Ritalin word mijn haar dun en valt het heel erg uit, iemand een idee hoe ik dit tegen kan gaan?


    Ik heb geen idee, heb er geen ervaring mee gehad. Maar ik ken iemand die ook Ritalin slikt en er geen last van heeft. Weet je zeker dat het door de Ritalin komt?

    Ja, haaruitval en dunner wordend haar is een bekende bijwerking van Ritalin, jammer genoeg. Dus het ligt waarschijnlijk toch echt daarbij. En mijn haar is pas nog een heel stuk geknipt.
    Ik baal hier eigenlijk best van.


    Reality's overrated.

    Oase schreef:
    Ja, haaruitval en dunner wordend haar is een bekende bijwerking van Ritalin, jammer genoeg. Dus het ligt waarschijnlijk toch echt daarbij. En mijn haar is pas nog een heel stuk geknipt.
    Ik baal hier eigenlijk best van.


    Wat vervelend :c
    Snap ik. Er is denk ik ook niet echt iets tegen te doen? :/

    Caverne schreef:
    (...)

    Het was eerst de jongen met wie iedereen me overig jaar shipte, hij zei hoi en begon me te plagen. Daarna kwam die gast dat ik jarig was en hij me niet mocht plagen en spreidde zijn armen. Ik lachte en draaide de andere kant op :')


    Dat is wel awkward, ja.


    Reality's overrated.

    Lipstein schreef:
    (...)

    Wat vervelend :c
    Snap ik. Er is denk ik ook niet echt iets tegen te doen? :/


    Ik zoek dus naar iets,maar waarschijnlijk niet, nee.


    Reality's overrated.