• ILY <3

    Ik was al een tijdje van plan weer een nieuw account aan te maken. Maar ik ben nu aan het twijfelen wat ik nu zal doen:
    - Ik ga verder met mijn sieraden enzo.
    - Ik ga verder met schrijven aan een Quizlet verhaal.
    - Ik ga verder met het schrijven van iets waarvan ik hoop dat het een boek word.
    - Ik ga met dat van hierboven verder met uittypen - staat nu in een schrift.
    - Ik ga een nieuw account aanmaken op Wattpad en daar weer gaan schijven enzo.
    - Ik ga een soort vlog maken. - Moet ik wel eerst weten hoe ik dat doe, want ik heb geen idee.


    Reality's overrated.

    Leuke ideeën Noek. ^^ Ga met dat verhaal verhder waarvan je hoopt dat het een boek wordt. (:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Hm, hm. Wat anders?


    Reality's overrated.

    Jullie moeten als jullie een voorproefje van het concert willen zien, de vlogs van Marcus, Alfie, Joe en probably Zoella en Louise kijken!


    Danmarks Dynamite.

    Een klasgenoot van me zit nu in London en gaat naar een concert van 1D als VIP. I'm jelly :CC


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    VIP houdt niet eens zoveel in tho, zag ik net. Alleen uh, eerder naar binnen, een buffet en betere stoelen en een afterparty.


    Danmarks Dynamite.

    Gilinsky schreef:
    Jullie moeten als jullie een voorproefje van het concert willen zien, de vlogs van Marcus, Alfie, Joe en probably Zoella en Louise kijken!

    Jaaa die van Joe heb ik gezien! Ik ga nu de rest kijken. c:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ik ga dat niet kijken, ik ben eerlijk gezegd ook niet aan het aftellen en weet niet eens zeker of ik er wel zin in heb, als ik eerlijk ben.


    Reality's overrated.

    Dat vuurwerk bij Wembley, omg.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ik heb erg zin om Five Seconds of Summer te zien, puur omdat dat mijn eerste keer is dat ik hun live zie. Door die vlogs heb ik er wel meer zin in gekregen, ondanks het feit dat ik zowat in het dak zit.. maar ik ben minder enthausiast dan vorig jaar. Dat zeker. Maar ik heb er wel zin in!


    Danmarks Dynamite.

    Ik schrok me dood. Waarom belde hij me? :')


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Mirriemir schreef:
    Dat vuurwerk bij Wembley, omg.


    Liinkk?


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Gilinsky schreef:
    Ik heb erg zin om Five Seconds of Summer te zien, puur omdat dat mijn eerste keer is dat ik hun live zie. Door die vlogs heb ik er wel meer zin in gekregen, ondanks het feit dat ik zowat in het dak zit.. maar ik ben minder enthausiast dan vorig jaar. Dat zeker. Maar ik heb er wel zin in!

    Precies dit. c:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Caverne schreef:
    (...)

    Liinkk?

    Zie Zoella's vlog. c:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    fgh


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.