ILY <3
-
2 juni 2014 - 23:086 juni 2014 - 17:12
HAHAHAHA. Dit is wel heel erg.
Reality's overrated.
6 juni 2014 - 17:38Aha :'D <3
"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."
6 juni 2014 - 17:38
Al vind ik wel dat ze te veel haat krijgt. Ze is echt mooi en erg muzikaal, daar kan je niet omheen, maar ze doet wel een beetje ...eh.Reality's overrated.
6 juni 2014 - 18:04Oase schreef:
Ja hè!Hier ook al.Ik ben niet meer zo van ze, maar Liam (De anderen trouwens ook.) lijkt toch dat beetje extra's met zijn stem te kunnen doen. Daarbij klinkt hij precies als uit het album, waardoor het lijkt alsof er niet zo met zijn stem gerotzooid is."It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."
6 juni 2014 - 18:31Wilkinson schreef:
Ik vind het wel jammer dat ze telkens water drinken en eten. Alsof ze alleen hun eigen stukje willen zingen en de rest niet boeit. I dom't know..
Dat dacht ik ook. Ze drinken te veel tussendoor :c Ik snap dat je dorst hebt, maar bij UAN deden ze dit niet.6 juni 2014 - 18:53Ja precies. Het lijkt gewoon of 't ze minder boeit. Zo van, onze fans vinden het toch wel goed, dus doen we niks. Vorige tour vlogen ze over het publiek en shit. En nu is er niks speciaals. Idk, ik vind dat jammer.
Danmarks Dynamite.
6 juni 2014 - 19:04Wilkinson schreef:
Ja precies. Het lijkt gewoon of 't ze minder boeit. Zo van, onze fans vinden het toch wel goed, dus doen we niks. Vorige tour vlogen ze over het publiek en shit. En nu is er niks speciaals. Idk, ik vind dat jammer.
Ja precies dat. Ze hebben toch al fans en die vinden alles wat ze doen leuk. Ze kunnen alles maken nu. Toch wel jammer.6 juni 2014 - 19:04Lipstein schreef:
(...)
DAT GEVOEL HAD IK GISTEREN OOK! TOEN PLAATSTE IK MIJN VREUGDE HIER MAAR ER WERD NIET OP GEREAGEERD
Ahw. :c NU KUNNEN WE SAAMPJES FANGIRLEN.The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.
6 juni 2014 - 19:05Oase schreef:
Ja hè!Hier ook al.Ik ben niet meer zo van ze, maar Liam (De anderen trouwens ook.) lijkt toch dat beetje extra's met zijn stem te kunnen doen. Daarbij klinkt hij precies als uit het album, waardoor het lijkt alsof er niet zo met zijn stem gerotzooid is.
Ja precies! En dan die hoge noten van Zayn, wauw. Harry's stem blijf ik echt ontzettend sexy vinden.The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.
6 juni 2014 - 19:07Nog maar 18 dagen guys. En 20 tot CODY
The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.
6 juni 2014 - 19:416 juni 2014 - 19:42Ik ga hopelijk morgen naar het strand, als het mag en ik niet meer ziek ben ^^
I don't want you to die, I want you to suffer.
6 juni 2014 - 19:516 juni 2014 - 20:09Hmm. Jullie hebben wel gelijk, ja.
Reality's overrated.
6 juni 2014 - 20:22