• Muggles

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Huh. Toothless. I could've sworn you had... ...Teeth.

    Cloudjumper schreef:
    Muggles

    ?

    Ik snap niet erg waar dit topic over gaat, kan je het wat verduidelijken?


    Peertjes zijn cool :3

    LupusNinja schreef:
    (...)
    ?

    Ik snap niet erg waar dit topic over gaat, kan je het wat verduidelijken?


    Als pasfoto kan je alleen jpg afbeeldingen kiezen, die kunnen niet 'bewegen'. Gifs zijn afbeeldingen die wel kunnen bewegen.
    In Harry Potter heeft de toverwereld alleen maar foto's die kunnen bewegen, en Muggles (Niet-tovenaars) hebben foto's die niet kunnen bewegen ;)


    Huh. Toothless. I could've sworn you had... ...Teeth.

    Ja, dat kan helaas niet (:

    Vind het best jammer dat het niet kan, anders had ik een hele leuke pasfoto gehad, haha.


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Dat zou wel vet geweest zijn. Maarja, die muggles hebben wel deze site opgezet.;p


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Als we allemaal een gif als pasfoto zouden hebben, zou de site veel trager werken.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Hahahaha, ik moest hier eigenlijk wel om lachen. Maar ja, is wel te verwachten als we zelfs geen PNG bestanden als icon kunnen nemen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik denk dat de site er inderdaad langzamer van wordt en het lijkt me ook best storend om de hele tijd van alles zien te bewegen


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ik zou eerlijk gezegd ook helemaal gek worden van al die bewegende plaatjes (':


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ik moet er niet aan denken zeg, al die beweging... En dat moet de site ook nog allemaal gaan laden. No thanks.


    I am an idiot, I move.

    Lazet schreef:
    Ik zou eerlijk gezegd ook helemaal gek worden van al die bewegende plaatjes (':


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Je leeft een beetje in een fantasiewereldje.


    Your make-up is terrible

    Videnda schreef:
    Als we allemaal een gif als pasfoto zouden hebben, zou de site veel trager werken.
    Helemaal dit :') En mijn pc heeft nu al moeilijke tijden.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    I lol'd.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    JamesPotter schreef:
    Dat zou wel vet geweest zijn. Maarja, die muggles hebben wel deze site opgezet.;p


    The monsters running wild inside of me. I'm faded