• Wie doet er mee? Dan kunnen we elkaar reminden en motiveren in dit topic (:

    [ bericht aangepast op 1 juni 2014 - 16:14 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik doe er niet aan mee, maar ik doe die oefeningen wel wekelijks op badmintontraining (cat) afgrijselijke dingen :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik wil het wel proberen :')


    El Diablo.

    Dat is nou precies hetgeen waar ik te lui voor ben. Gelukkig ben ik niet te dik en niet te dun, dus heb ik deze oefeningen ook niet nodig. (cat)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik ben ook lui, maar nu ben ik begonnen met wielrennen. :Y)
    Zelf deed ik de crunches, plank en wall-sit challenges, maar ik haak altijd af omdat ik lui ben.


    Your make-up is terrible

    Ik doe wel mee ^^ Was toch al van plan meer te gaan sporten, dit kan er ook wel bij haha


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ik ben hier echt veel te lui voor. Ik moet afvallen maar dat doe ik lekker op mijn eigen manier, dit houd ik toch nooit vol.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Lazet schreef:
    Ik doe wel mee ^^ Was toch al van plan meer te gaan sporten, dit kan er ook wel bij haha


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik heb maandenlang een iets uitgebreider en ander oefenschema gehad van de fysio. En toen ontdekte ik msn en had ik nooit tijd meer :C


    quidquid excusatio prandium pro



    Edit: Daarbij duurt het wel even voordat je een mooie "bikinibody" hebt, daar moeten de meeste mensen echt al maanden voor trainen en hun eetgewoontes aanpassen. Nee sorry, ik geloof hier niet zo in.

    En ik wil niet vervelend doen naar de topicstartster toe, maar is Quizlet daarbij niet heel beschermend naar jongere, vrouwelijke Q'ers toe wat betreft gewicht en body-image?

    [ bericht aangepast op 1 juni 2014 - 13:19 ]


    ars moriendi

    @ Ribery, dat kan je wel zeggen... Maar ik voel me toch super onzeker in een bikini, met al dat loshangend vet ;x


    I am an idiot, I move.

    Ribery schreef:



    Edit: Daarbij duurt het wel even voordat je een mooie "bikinibody" hebt, daar moeten de meeste mensen echt al maanden voor trainen en hun eetgewoontes aanpassen. Nee sorry, ik geloof hier niet zo in.

    En ik wil niet vervelend doen naar de topicstartster toe, maar is Quizlet daarbij niet heel beschermend naar jongere, vrouwelijke Q'ers toe wat betreft gewicht en body-image?

    Het gaat niet om een bikini body hebben, maar je confident voelen omdat je gezond bent. Dit heeft niks met afvallen te maken, maar met gezond bezig zijn (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Kan dat plaatje vergroot worden, want ik kan het niet goed lezen. ;c

    [ bericht aangepast op 1 juni 2014 - 16:09 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Mulleroni schreef:
    Kan dat plaatje vergroot worden, want ik kan het niet goed lezen. ;c


    Maar ik wil het wel proberen :Y)


    wat was dit ookalweer

    Lizor schreef:
    (...)
    Het gaat niet om een bikini body hebben, maar je confident voelen omdat je gezond bent. Dit heeft niks met afvallen te maken, maar met gezond bezig zijn (:

    Quizlet vond het toch zo belangrijk dat je je gelukkig moet voelen met wie je bent, wat voor lichaam je dan ook hebt? Ik ben het met je eens dat je best buikspieroefeningen etc kunt doen, maar ik vind de beredenering van Q zelf dan heel krom. Als je hier op de site alleen maar je gewicht post zonder het ook maar te hebben over afvallen, springen de mods al uit hun vel. Maar het proberen te creëren van een bikinibody (omdat je eigen lichaam dan niet goed genoeg zou zijn, even beredeneert vanuit veel jonge meisjes) mag wel?

    Sorry, vind ik gewoon zeer krom van het beleid hier. Is verder niets persoonlijks naar jou toe, uiteraard!


    ars moriendi

    Mulleroni schreef:
    Kan dat plaatje vergroot worden, want ik kan het niet goed lezen. ;c
    Sleep hem naar je bladwijzers boven.


    I live for the applause, you will die for it.