• Ik zoek stories om te lezen!
    Wat ik zoek:
    * stories die al afgelopen zijn/regelmatig nieuwe hoofdstukken
    * One Direction [geen melige romans]
    * The Hunger Games [niet altijd hetzelfde]
    * Horrors [geen typische waar iedereen doodgaat en de buur de dader is ^^]
    * Ev, The Chemical Garden, als dat er is.
    * Divergent
    * OP's
    * Geen hp en Percy Jackson, b-brave, etc.

    Geef een korte inleiding en een link naar je story aub!
    X

    [ bericht aangepast op 5 juli 2014 - 22:13 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Orchideah schreef:
    (...)

    No, nog niet. Ik wil die doodgraag zien. Maar ik vind die cool omdat ze Aurora heet :Y)
    Ik ga die, denk ik, na de examens zien.


    Geloof memaar op mijn woord. De film is echt ontzettend gaaf! Ik zat daar en echt iedere keer ging het in mn hoofd van: WAUW.
    Overigens zitten er ook een paar goeie jokes in hahaha

    Ik zou die zeker gaan kijken!
    En succes met je Examens! Ik ben er ook net klaar mee. Ookal wist ik dat ik niet zou gaan slagen maar ik heb al een leuke vervolgopleiding.
    Ik wens je heel veel succes!!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    X POSIUM.
    X Posium is een geheim project van het leger, het is nog nooit getest en extreem geheim gehouden. Men zegt dat het langzamerhand controle krijgt over je lichaam, het is een nieuw bewust zijn, nieuw onderbewust zijn en maakt je sterker, krachtiger en misschien wel onverslaanbaar. Het is gevaarlijk spul, als het in verkeerde handen zou vallen.. Daarom houdt het leger het strikt geheim. Dit is niet bevestigd, het is een gerucht. We weten het dus niet 100% zeker.
    geleerde Jeff Jones.



    • Accalia G Rhine (Jones)
    • update wanneer ik er zin in heb.
    • Nederlands
    • gestart: 30'05'14
    • alles geschreven door Lisa.

    Link!

    Ik heb one directio
    Ben alleen op mobiel dus geen link sory


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alvast abo genomen.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys



    Lieve is een meisje met een heftig verleden. Ze is erg teruggetrokken, dromerig en het liefste is ze alleen aan het tekenen of aan het lezen op haar kamer. Veel sociale contacten heeft ze niet. De greep van de eenzaamheid houdt haar vast.
    Tot ze Louise ontmoet. Een meisje dat nieuw is in haar klas, ze is grappig maar erg warrig. In het begin wantrouwt Lieve haar, maar als de tijd verstrijkt ontstaat er een hechte vriendschap dat meer is dan alleen dat.

    •Gebaseerd op een waargebeurd verhaal.
    •Bevat gewelddadige scènes. (huiselijk geweld)
    •Kan triggerend zijn. (zelfmoord en automutilatie)
    •Drama, onbekende personen.
    •Geschreven en bedacht door mij.





    Hægt, Kemur Ljósið

    Blauw doordringt in ijzige winterogen,
    Bevroor mijn lippen tegen elkaar, sneeuw vormt zich al daar,
    Nagedacht over wat ik zou zeggen, of je jezelf erbij neer zou leggen,
    Beven mijn woorden door de lucht als ik probeer te spreken...

    Blauwkristallen ogen glijden langs de restjes papier
    Door de kamer verspreidt, zijn de woorden die ik mijd
    Snippers geteld, het getal dat ik je meld,
    Vormen de trillingen door de lucht iets wat je misschien verstaat...

    Flitsen je helderblauwe ogen
    Door de wintersneeuw, hoor je mijn gil?
    Kleurt de sneeuw rood, volgt de dood
    Zo dichtbij...


    [ bericht aangepast op 1 juni 2014 - 20:05 ]


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Had ik al abo op ^^
    Mooie story!


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Blauwe woorden voor jouw is een mooi verhaal. Oh wacht even, ze heeft hier al gereageerd haha.


    • Oh my lord •

    Orchideah schreef:
    Had ik al abo op ^^
    Mooie story!

    Oh, haha sorry x'D


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Maakt niet uit, voor andere peeps hier. Ik raad het je best aan! (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Haleema is de eerste koningin van het Arabische rijk. Jarenlang weet ze de vrede te bewaren en leeft het volk in eenheid en welvaart, totdat de oogst mislukt en de honger uitbreekt. Het contrast tussen arm en rijk wordt groter en groter. De woede laait op en keert zich tegen de machtigste persoon in hun bestaan, Haleema. Ze eisen dat ze aftreedt en haar gigantische paleis verlaat. De leider van de opstand Azhar, een wraakzuchtig en bloeddorstig man, neemt daar geen genoegen mee. Hij eist Haleema met geweld op en maakt van een koningin zijn persoonlijke slavin.




    Drama, historisch, romantiek
    Regelmatig nieuwe hoofdstukken
    Over het algemeen 16+


    http://www.quizlet.nl/stories/133962/van-macht-tot-onmacht-1/


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Haar ouders zijn inmiddels twee jaar geleden overleden door een auto-ongeluk, haar vriend is een alcoholist die regelmatig zijn handjes niet kan thuishouden en haar studie loopt ook al helemaal mis. Sarah weet niet meer hoe ze verder moet, maar haar docent meneer Robertsen biedt haar een laatste kans om toch haar diploma te behalen. Hiervoor zal ze wel een geweldige prestatie moeten leveren: een interessant, vernieuwend onderzoek dat indruk maakt. Sarah heeft geen idee wat ze hiermee moet, maar haar behulpzame docent brengt haar in contact met James.
    Al snel beseft Sarah waarom meneer Robertson uitgerekend James heeft gekozen. Hij is niet alleen interessant, maar laat haar de mooie dingen van het leven zien.




    Drama, romantiek
    12+
    Regelmatig nieuwe hoofdstukken


    http://www.quizlet.nl/stories/135375/liefde-maakt-blind/


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    lovelyreads schreef:
    Haleema is de eerste koningin van het Arabische rijk. Jarenlang weet ze de vrede te bewaren en leeft het volk in eenheid en welvaart, totdat de oogst mislukt en de honger uitbreekt. Het contrast tussen arm en rijk wordt groter en groter. De woede laait op en keert zich tegen de machtigste persoon in hun bestaan, Haleema. Ze eisen dat ze aftreedt en haar gigantische paleis verlaat. De leider van de opstand Azhar, een wraakzuchtig en bloeddorstig man, neemt daar geen genoegen mee. Hij eist Haleema met geweld op en maakt van een koningin zijn persoonlijke slavin.




    Drama, historisch, romantiek
    Regelmatig nieuwe hoofdstukken
    Over het algemeen 16+


    http://www.quizlet.nl/stories/133962/van-macht-tot-onmacht-1/

    Die heb ik al gelezen!! Omg! Zo goed!!


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ahum.. Exvuses voor al die 100 berichten op je forum.. Mn laptop deed raar.. Uhm ik kan se niet mwer verwijderen.. :(

    [ bericht aangepast op 2 juni 2014 - 0:39 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.





    For the severely emotionally injured the world is just not a safe place.
    There is always another injury lurking just around the corner.
    I know that a lot of these people go inside of their minds and disassociate from everything and everyone around them.
    That way the world, for them, becomes a little bit safer.
    And we call them insane and mentally ill, and crazy, and unpredictable, and scary.
    But somewhere deep inside, we all envy then.
    After all, we all just want one thing.
    To be strong and safe.



    'daring to defy but too weak to overcome'



    Een verhaal over hoe liefde je dwingt om keuzes te maken die je hele leven veranderen.
    Hoe liefde je kan dwingen dingen te doen tot je uiteindelijk niet eens meer weet waarvoor je vecht, of wie je zelf bent.



    -Divergent Fanfiction
    -Start op 8/05/14
    -Dit verhaal is opbouwend, maar zal later 16+ bevatten.
    -Het verhaal uit de boeken/films is niet/ nog niet gebeurd
    -Ik houd van ondersteunende tips/reacties
    -De originele personages behoren toe aan Veronica Roth, alle andere aan mij
    - cover van DreamerN


    Dancing on the edge

    [ bericht aangepast op 3 juni 2014 - 18:43 ]


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Who run the world?!... Girls!
    OP
    Wanneer het donker wordt in de straten komt een nieuwe wereld tevoorschijn. Jongens die opgeleid worden tot vechters, sommige schoppen het ver, andere overleven het niet. In de ring gaan ze tot de dood.
    Indra een meisje van 20 jaar oud staat niet alleen aan het hoofd van de beste groep ooit, ze is ook nog eens wereldkampioene. In deze mannenwereld vol geweld, succes, passie en vriendschap regeert er maar één persoon, een jonge vrouw.



    Deze is tijdelijk gepauzeerd.


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.