• Mijn idee is om Monster High te doen. Maar in plaats van de cartoon personages te gebruiken, worden worden er realistische versies van de personages gebruikt :3 Ik weet niet of hier echt vraag maar is, maar ik wilde weten of het wel zou lopen :P


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Wat is Monster High dan weer?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Iphigenia schreef:
    Wat is Monster High dan weer?


    Een hoge school voor monsters zoals weerwolven, mummies enzo. Ook kinderen van meduza enzo zitten er op school


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    MissVendetta schreef:
    (...)

    Een hoge school voor monsters zoals weerwolven, mummies enzo. Ook kinderen van meduza enzo zitten er op school


    Nog nooit van gehoord, succes met je rpg in ieder geval!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Iphigenia schreef:
    (...)

    Nog nooit van gehoord, succes met je rpg in ieder geval!


    Thank you!


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Mij lijkt het wel leuk. Monster High vindt ik zelf wel een beetje kinderachtig en onrealistisch, maar als je van plan bent om daar veranderingen in te brengen, lijkt het me wel leuk.
    Ik zou wel even na moeten denken of ik mee zal doen, omdat ik niet teveel wil gaan RPGen, zodat ik geen enkele ga verwaarlozen.

    FlySky schreef:
    Mij lijkt het wel leuk. Monster High vindt ik zelf wel een beetje kinderachtig en onrealistisch, maar als je van plan bent om daar veranderingen in te brengen, lijkt het me wel leuk.
    Ik zou wel even na moeten denken of ik mee zal doen, omdat ik niet teveel wil gaan RPGen, zodat ik geen enkele ga verwaarlozen.


    Ik vind het concept van Monster High wel leuk, maar met realistische mensen zou het leuker zijn en wat minder drama zou ook wel wat kunnen..


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Het lijkt mij op zich ook een leuk idee! Ik zou hier best wel aan mee willen doen.


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Ik vind het echt een leuk idee! Ik zou er denk ik wel aan meedoen! (:


    First things first, but not necessarily in that order

    Hmm dan wordt het toch maar de rollentopic aanmaken denk ik :3


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Mij lijkt het ook wel leuk:)


    be gay do crimes

    Het klinkt wel leuk, maar te onrealistisch en fantasyachtig voor mij.
    In ieder geval succes (:


    wat was dit ookalweer

    Bedoel je dan dat er een middelbare school is waar monster heen gaan en waar iedereen zijn eigen monster mag bedenken of dat je een personage uit de serie bent?


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Allebei kan


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †