• Een jonge prinses en een prins worden weggehaald bij het paleis in Costa Marina. De broer en zus komen terecht bij een eiland. RPP. Royal Protecting Program. Zo noemt de prins het tenminste. Normaal heet het Princess Protection Program. Aangezien er meestal meiden komen. Maar goed, de broer en zus krijgen een metamorfose en daarna gaan ze naar een drukke stad in Frankrijk genaamd: Vivant. Ze komen beiden in het zelfde gezin terecht en het kind van het gezin moet hun beiden leren zich te gedragen als Franse kinderen. Gelukkig hadden de prins en prinses wel Frans les thuis. Ze gaan als 'gewone' Franse kinderen naar school. Maar wat als er een groep achter hun identiteit komt? En het eindgala komt er aan! Het is maar hoe je het wilt zien.

    Rollen:

    - Prinses van Costa Marina: Felicita Lucia Mariana Demetria Asturias/ Demi Emelié Delaroux - 18 || Jovantos
    - Prins van Costa Marina: Diego Alejandro Asturias/ Alex Damien Delaroux - 18 || Harcourt
    [R] - Dochter van het gastgezin.: Pippa Louise De la Vincé - 17 || xNeonlights
    - Zoon van het gastgezin.: ||
    - Vader van het gast gezin.: Louis John De la Vincé - 43 || Jovantos
    - Moeder van het gast gezin: ||
    Populaire die er achter komen dat de broer en zus prins en prinses zijn:
    [R]- Mooi populair meisje(leider): Amélie Delacour - ? || PeterParker
    [R] - Mooi populair meisje: Florine d'Aragon - 17 || zarax
    - Mooi populair meisje: Camille Dubois - 18 || AmarePuella
    - Knappe populaire jongen(leider): Robert Delgado - 17 || Armastus
    - Knappe populaire jongen: Ilyaz Maunier - 17 || Embriel
    - Knappe populaire jongen: ||


    Invullen:
    Prins en Prinses:

    Echte naam:
    Schuilnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk voor metamorfose:
    Uiterlijk na metamorfose:
    Innerlijk:
    Nationaliteit:
    Extra:

    De inwoners van Vivant:

    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Nationaliteit:
    Extra:

    Regels:

    - Resevaties blijven 3 dagen staan!
    - Minstens 150 woorden per post! Iedereen heeft wel een mindere dag, maar sowieso boven de 100 woorden dan.
    - Je mag 2 rollen! Dit zijn dan 1 jongen/man en 1 meisje/vrouw!
    - Respecteer elkaar en maak geen ruzie!
    - Gebaseerd op de Disney film Princess Protection Progam.
    - OOC tussen haakjes: [] {} ()
    - Bestuur alleen je eigen karakter. Tenzij je toestemming hebt van de ander.
    - Geen Mary-Sue of Gary-Stu personages! Iedereen heeft zijn slechte eigenschappen!
    - Naamsveranderingen doorgeven!
    - Maar het belangrijkste: PLEZIER! De regels zijn er om het leuker te maken in de RPG.
    - Alleen ik open topics.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2014 - 17:51 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Armastus schreef:
    (...)

    Op internet kan je gewoon top 100 Franse namen zoeken. Dat heb ik ook gedaan met dan met Spaanse (omdat mijn karakter oorspronkelijk Spaans is :') )


    ojah, thankyou !


    I think you have to take me for me ~ Harry styles

    AmarePuella schreef:
    (...)

    ojah, thankyou !


    Ik verander haar naam in Camille :D


    I think you have to take me for me ~ Harry styles

    Echte naam: Diego Alejandro Asturias
    Schuilnaam: Alex Damien Delaroux
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk voor metamorfose:



    fc: martin rivas

    Uiterlijk na metamorfose:



    Innerlijk:
    Nationaliteit: Spaanse
    Extra:


    Dit is wat ik al heb, ik zal hem later aanvullen wanneer ik meer tijd heb ^^

    [ bericht aangepast op 31 mei 2014 - 16:48 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.





    Naam: Amelié Ariane Delacour.
    Leeftijd: 16.
    Uiterlijk: Amelié heeft een blanke huid dat bij haar wangen soms bedekt is met was rouge. Ze heeft groenige ogen met gele spikkeltjes erin waarmee ze je intimiderend maar ook lief mee aan kan kijken. Haar zwarte sierlijke wimpers worden altijd langer en voller gemaakt met een laagje mascara. Ze heeft bruinige haren met een rode tint erin die ze meestal aan 1 kant houdt. Haar kledingstijl is stoer maar niet meisjesachtig, daarom is ze ook erg lenig. Haar uiterlijk laat de harten van vele jongens sneller kloppen.
    Innerlijk: Amelié is een ander persoon dan ze eigenlijk lijkt, ze lijkt arrogant en bazig, maar schijn bedriegt, het meisje is juist heel aardig en gezellig. Als je haar voor het eerst ontmoet en ziet lijkt ze een arrogante bitch tegen iedereen behalve haar populaire vriendinnen. Als ze je in haar hart gesloten hebt is het een gezellig en hartverwarmend meisje dat ieders hart steelt. Ze is een ongelofelijke kletskous en weet alles over iedereen die bij haar op school zit. Ze is juist stoer en is niet bang om haar handen of zichzelf helemaal vuil te maken. Ze is een goede vechtster en met haar wil je helemaal geen ruzie omdat ze best sterk is. Amelié heeft namelijk op kickboksen, judo maar ook turnen gezeten. Daarom heeft ze een perfecte zelfverdediging, maar ze zal nooit expres met iemand vechten. Ze is erg leergierig en slim maar ook geen nerd. Ze is moedig en gaat door het vuur om haar familie en vrienden te beschermen. Ze heeft een oog voor detail maar geeft niet haar duidelijke mening, ze wil dat iedereen gelukkig is.
    Nationaliteit: Frans.
    Extra:
    Likes: Leren jasjes, aardige mensen, bossen en uilen.
    Dislikes: Regen, nerds en mensen die zich perfect vinden en bazig zijn.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2014 - 21:20 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    iMickeyMouse -> Jovantos


    The monsters running wild inside of me. I'm faded


    Naam: Pippa Louise De la Vincé.
    Leeftijd: Pippa is 17 jaar oud.
    Uiterlijk: [FC: Barbara Palvin] De ogen van dit meisje vallen best wel op. Ze zijn namelijk gewoon ijsblauw. Met hier en daar een spikkeltje grijs. En haar haren hebben een blonde, licht bruine kleur. Deze lokken dragen slag met zich mee. Pippa is ongeveer 1 meter en 70 centimeter lang, maar vertikt het om hakken te dragen. Even als rokjes. Ze heeft een lichte huid met hier en daar een moeder vlek. Haar lippen zijn dun en zacht roze van kleur. Je zal haar alleen zien met wat mascara en eyeliner op en lipgloss. Verder niet. Pippa heeft haar haren meestal los, maar ook wel eens in een knot. Meestal draagt ze iets tegen een skinny jeans met een wit hemdje erop en een open geblokt blousje, met daar onder haar gympen.
    Innerlijk: Pippa is totaal geen meisje-meisje. Ze is eerder wat jongens achtig. Op haar gemak voelen doet ze eerder bij jongens. Die roddelen minder vindt ze. En ze kan hun meer vertrouwen. Ze zegt meestal wat ze denkt en dit pakt dan niet zo super goed uit. Hierdoor noemen mensen haar een gevoel loze bitch. Terwijl ze juist een lieve en grappige meid is. Pippa geeft veel om haar vrienden en zal ook veel voor ze doen. Maar ze is wel een beetje naïef. Tegen mensen die ze niet mag kan ze gemeen doen, zoals al die populaire kinderen.
    Nationaliteit: Pippa is een Franse.
    Extra: Ze heeft sinds de tweede klas al een crush op Ilyaz Maunier

    [ bericht aangepast op 1 juni 2014 - 14:12 ]


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    Echte naam: Diego Alejandro Asturias
    Schuilnaam: Alex Damien Delaroux
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk voor metamorfose:



    fc: martin rivas

    Uiterlijk na metamorfose:




    Het grootste verschil dat je meteen opvalt na de metamorfose, is dat Diego er meteen anders uitziet met z'n korte kapsel. Zijn haren zijn nog steeds donkerbruin, en ook zijn ogen hebben nog steeds een groen-bruine kleur. Zijn kledingstijl als Alex is iets meer casual, wat normaal is gezien hij geen prins meer is in deze identiteit. Hij heeft een stevige, gespierde lichaamsbouw, als resultaat van het vele paardrijden en sporten dat hij in zijn vrije tijd doet.
    Innerlijk: Diego was een redelijk arrogant prinsje. De enige waar hij nog redelijk vriendelijk tegen kon doen waren zijn zus en enkelen van zijn beste vrienden. Deze karaktertrek probeert hij zo min mogelijk te laten blijken bij zijn schuilidentiteit, als Alex. Alex is (of probeert toch) een echte gentleman te zijn, en dit lijkt moeilijker dan hij eerst had gedacht. Verder is hij sportief, redelijk slim en sociaal.
    Nationaliteit: Spaanse
    Extra: Zijn lievelingssport is paardrijden.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik maak zelf even de vader van (Kijkt naam kindgastgezin) Pippa. En daarvoor FC ik Johnny Depp (: ghegheghe.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    SuperTOMMO schreef:


    Naam: Pippa Louise De la Vincé.
    Leeftijd: Pippa is 17 jaar oud.
    Uiterlijk: [FC: Barbara Palvin] De ogen van dit meisje vallen best wel op. Ze zijn namelijk gewoon ijsblauw. Met hier en daar een spikkeltje grijs. En haar haren hebben een blonde, licht bruine kleur. Deze lokken dragen slag met zich mee. Pippa is ongeveer 1 meter en 70 centimeter lang, maar vertikt het om hakken te dragen. Even als rokjes. Ze heeft een lichte huid met hier en daar een moeder vlek. Haar lippen zijn dun en zacht roze van kleur. Je zal haar alleen zien met wat mascara en eyeliner op en lipgloss. Verder niet. Pippa heeft haar haren meestal los, maar ook wel eens in een knot. Meestal draagt ze iets tegen een skinny jeans met een wit hemdje erop en een open geblokt blousje, met daar onder haar gympen.
    Innerlijk: Pippa is totaal geen meisje-meisje. Ze is eerder wat jongens achtig. Op haar gemak voelen doet ze eerder bij jongens. Die roddelen minder vindt ze. En ze kan hun meer vertrouwen. Ze zegt meestal wat ze denkt en dit pakt dan niet zo super goed uit. Hierdoor noemen mensen haar een gevoel loze bitch. Terwijl ze juist een lieve en grappige meid is. Pippa geeft veel om haar vrienden en zal ook veel voor ze doen. Maar ze is wel een beetje naïef. Tegen mensen die ze niet mag kan ze gemeen doen, zoals al die populaire kinderen.
    Nationaliteit: Pippa is een Franse.
    Extra: Ze heeft sinds de tweede klas al een crush op (N/J) <-- slachtoffer?


    Ilyaz kan best het slachtoffer zijn.


    "You only live once, but if you do it right, once is enough" - Mae West

    Is goed (: ^


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    Jovantos schreef:
    iMickeyMouse -> Jovantos


    Hehe, ik vind Jovantos leuk klinken :Y)


    wat was dit ookalweer

    SuperTOMMO -> xNeonlights


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    Armastus schreef:
    (...)

    Hehe, ik vind Jovantos leuk klinken :Y)


    Awh, dankje :3


    The monsters running wild inside of me. I'm faded



    Naam: Louis John De la Vincé.
    Leeftijd: Louis is 43 jaar oud.
    Uiterlijk: [FC: Johnny Depp] Louis heeft halflange blond/bruine haren. Zijn ogen hebben een bruine kleur en deze kijkers zijn best slecht. vandaar dat hij een bril draagt. Louis is 1 meter en 85 centimeter lang. Ook heeft hij een stoppelbaardje.
    Innerlijk: Louis is een strenge, maar rechtvaardige man met zijn hart op de goede plaats. Hij denkt eerder aan een ander dan aan zich zelf. Zijn zelfbeheersing is goed. Ondanks dat hij niet snel boos wordt, is hij wel ongeduldig iets wat hij irritant vindt. Als hij een vriend is dan is hij een erg gezellige en aardige man.
    Nationaliteit: Hij is een ras echte Fransman
    Extra: x


    Even snel gedaan. Dan heeft Pippa tenminste een ouder die bij PPP werkt.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Wanneer komt ongeveer het speeltopic? Ik heb hier enorm veel zin in :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.