• Want ik wilde weer eens een serie gaan kijken, maar bij iedere site krijg ik de melding dat ik eerst een up to date video player moet installeren. En dat terwijl ik net Flashplayer heb geïnstalleerd. Dus als het goed is zouden die sites mij toch wel iets moeten kunnen laten zien?

    Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

    (Sorry dat ik nu ineens zoveel topics maak, maar ik heb jullie hulp echt nodig dit keer)

    [ bericht aangepast op 29 mei 2014 - 20:39 ]


    Physics is awesome

    Één tip: klik nooit op de optie om dingen te installeren. Ik weet precies waar je het over hebt en je kunt flinke rotzooi binnenhalen. Sommige dingen zijn relatief makkelijk weer te verhelpen, maar ik heb er eens ook veel problemen mee gehad. Wat ze ook zeggen dat je moet installeren; niet doen!
    Series kun je kijken op tvshow7 zonder dat je iets moet installeren of je ergens voor aan moet melden. Als je een aflevering hebt gevonden die je wilt kijken, moet je op een van de cijfertjes klikken die er boven staan (vaak 1-5 of 1-11). Dat zijn links en zijn gratis. Hoe betrouwbaar ze zijn weet ik niet.


    Hamartia

    Saudades schreef:
    Één tip: klik nooit op de optie om dingen te installeren. Ik weet precies waar je het over hebt en je kunt flinke rotzooi binnenhalen. Sommige dingen zijn relatief makkelijk weer te verhelpen, maar ik heb er eens ook veel problemen mee gehad. Wat ze ook zeggen dat je moet installeren; niet doen!
    Series kun je kijken op tvshow7 zonder dat je iets moet installeren of je ergens voor aan moet melden. Als je een aflevering hebt gevonden die je wilt kijken, moet je op een van de cijfertjes klikken die er boven staan (vaak 1-5 of 1-11). Dat zijn links en zijn gratis. Hoe betrouwbaar ze zijn weet ik niet.


    Ik heb er wel op geklikt (per ongeluk), maar heb niks geïnstalleerd. Want laatst heb ik ook problemen gehad doordat ik wat had geïnstalleerd, dat heeft mij wel wat geleerd.


    Physics is awesome

    Voor het kijken van films en series gebruik ik altijd Solarmovie. Ik hoef daar nooit iets voor te installeren.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Tuk schreef:
    (...)

    Ik heb er wel op geklikt (per ongeluk), maar heb niks geïnstalleerd. Want laatst heb ik ook problemen gehad doordat ik wat had geïnstalleerd, dat heeft mij wel wat geleerd.


    Soms gaat het heel sneeky. Ik had het zelf eerst niet eens door totdat mijn laptop rare dingen ging doen. Gelukkig is dat nu verholpen. Solarmovie kan ook, zoals Woodhouse zegt, maar dit gebruik ik alleen voor films en dan alleen via de link "Firedrive". Voor die andere links moet je toch vaak iLivid of van die andere zooi installeren die je alleen maar problemen bezorgen. Firedrive is volgens mij wel oké.


    Hamartia

    Ik kijk mijn series altijd op Cucirca. It works like a charm.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Saudades schreef:
    (...)

    Soms gaat het heel sneeky. Ik had het zelf eerst niet eens door totdat mijn laptop rare dingen ging doen. Gelukkig is dat nu verholpen. Solarmovie kan ook, zoals Woodhouse zegt, maar dit gebruik ik alleen voor films en dan alleen via de link "Firedrive". Voor die andere links moet je toch vaak iLivid of van die andere zooi installeren die je alleen maar problemen bezorgen. Firedrive is volgens mij wel oké.


    Ik gebruik altijd de links van clicktoview.org, played.to of vodlocker.com.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2014 - 22:00 ]


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Videnda schreef:
    Ik kijk mijn series altijd op Cucirca. It works like a charm.


    Die heb ik geprobeerd, maar daar moest ik dus ook iets installeren.


    Physics is awesome

    Tuk schreef:
    (...)

    Die heb ik geprobeerd, maar daar moest ik dus ook iets installeren.


    Oh, echt waar? Wat vreemd. Ik heb daar nog nooit last van gehad.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Als ik films kijk gebruik ik altijd de links die naar putlocker gaan, die zijn ook erg goed.


    26 - 02 - '16

    Karthus schreef:
    Als ik films kijk gebruik ik altijd de links die naar putlocker gaan, die zijn ook erg goed.


    Putlocker heb ik ook geporbeerd via watchfreemovies, maar die deed ook raar. Misschien haat mijn computer mij?

    Trouwens, ik heb nu wel een link die het doet, maar ik vraag me af hoe lang deze link het blijft doen.


    Physics is awesome