• Ik heb vandaag de oplader van mijn mp4 weer gevonden en heb meteen de moeite genomen het arme verwaarloosde ding op te laden. Nu ben ik erachter gekomen dat er nog allemaal liedjes opstonden van een paar jaar geleden. Ik vind deze liedjes nog steeds leuk en nu ben ik helemaal blij, haha <3 Als ik de oplader niet had gevonden, zou ik vandaag niet zo blij zijn als dat ik nu ben : D

    Heb jij wel eens iets teruggevonden waarmee je erg blij was?

    Dat was het mysterieuze topic dus. Haha, wat ontzettend leuk! Ik heb eens een jaar geleden mijn favoriete Nintendo DS-spelletje teruggevonden en vervolgens urenlang Super Mario 64 zitten spelen, het ongeduldige geroep van mijn moeder negerend. ;D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Leuk!

    En niet voorzover ik me kan herinnereren.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik zal heel blij zijn als ik de kabels van mijn externe schijf terugvind. My precious photos ;-;
    En ik denk dat ik al wel vaker dingen heb teruggevonden, maar ik ben het nu wel kwijt, want ik kan er niet op komen (cat)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Hhaha, leuk voor je :Y)
    Puh,waar moet ik nu beginnen met dingens die ik kwijt heb geraakt en later terug vond? Nope, dan zijn we morgen nog niet klaar. (joehoe)


    -

    ehm mijn mp3speler. Hij is een keer in de wasmachine gegaan en dat vond hij niet leuk. Het gedeelte waar muziek op stond deed het og en die raakte ik kwijt. Uiteindelijk heb ik het gevonden

    Nu ben ik alleen het sleuteltje van mijn dagboek kwijt terwijl ik die altij dop een p;ekje stop


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Harcourt schreef:
    Ik zal heel blij zijn als ik de kabels van mijn externe schijf terugvind. My precious photos ;-;
    En ik denk dat ik al wel vaker dingen heb teruggevonden, maar ik ben het nu wel kwijt, want ik kan er niet op komen (cat)


    O nee, foto's. Foto's kwijtraken is het ergst :c Die krijg je niet weer terug. Mijn sd kaart op mijn mobiel is laatst een keer kapot gegaan en toen was ik mijn kostbare foto's kwijt :c

    [ bericht aangepast op 29 mei 2014 - 18:21 ]

    Schuester schreef:
    (...)

    O nee, foto's. Foto's kwijtraken is het ergst :c Die krijg je niet weer terug. Mijn sd kaart op mijn mobiel is laatst een keer kapot gegaan en toen was ik mijn kostbare foto's kwijt :c


    Anders neemt mijn papa dat ding gewoon mee naar het werk, en daar halen ze alles er gewoon af ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mijn storyboard.. pfiew >.>


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind het altijd fijn om naar mijn oude liedjes te luisteren, eens in de paar maanden. Alles komt dan weer terug.
    Ik heb mijn mobiel gisteren, na een week, weer terug gevonden. Hij lag in de voorraadkast en hij stond op stil. :3

    [ bericht aangepast op 29 mei 2014 - 18:53 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Ik vind het altijd fijn om naar mijn oude liedjes te luisteren, eens in de paar maanden. Alles komt dan weer terug.
    Ik heb mijn mobiel gisteren, na een week, weer terug gevonden. Hij lag in de voorraadkast en hij stond op stil. :3


    Sorry. Ik moest nu wel heel erg lachen. Hoe krijg je het voor elkaar om je mobiel een week kwijt te raken en hem dan in de voorraadkast terug te vinden? (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik heb mijn mail wachtwoord teruggevonden :Y)
    Het schijnt dat mijn Hotmail wachtwoord ook veranderd als ik mijn Skype wachtwoord veranderen :')


    wat was dit ookalweer

    Aldea schreef:
    Hhaha, leuk voor je :Y)
    Puh,waar moet ik nu beginnen met dingens die ik kwijt heb geraakt en later terug vond? Nope, dan zijn we morgen nog niet klaar. (joehoe)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Altijd leuk als je iets weer terugvindt wat je kwijt was. ^^
    Ik kan zelf niet zo snel iets verzinnen, want mijn kamer is eigenlijk niet echt groot genoeg om er iets in kwijt te raken, maar mijn moeder was een keer een gouden ketting die ze voor haar communie had gekregen kwijt. Anderhalf jaar later, toen ze al een nieuwe had gekocht, vond ze hem weer terug. Hij was in de verpakking van een maandverbandje in haar toilettas gegleden. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan