• Het was 1 maart, 1978 toen in Dallas (Texas) een wonder gebeurde: De geboorte van de almachtige en super lekkere Jensen Ackles.
    In dit topic kunnen we over Jensen praten en lekkere sopfoto's/gifjes plaatsen.






    Filmografie
    Wishbone - Micheal Duss (1996)
    Sweet Valley High - Brad (1996)
    Mr. Rhodes - Malcolm (1996-1997)
    Cybill - David (1997)
    Days Of Our Lives - Eric Brady (1998-2000)
    Blonde - Eddie G (2001)
    Dark Angel - Alec (2001-2002)
    Dawson's Creek - C.J. (2002-2003)
    Still Life - Max Morgan (2002-2003)
    The Plight of Clownana - Jensen (2004)
    Smallville - Jason Teague (2004-2005)
    Devour - Jake Gray (2005)
    Ten Inch Hero - Priestly (2007)
    My bloody Valentine - Tom Hanniger (2009)
    Supernatural - Dean Winchester (lopend)

    Aan de beginpost wordt nog gewerkt, geen zorgen xoxoxo

    WIL JE BIJ DE JENSEN FANCLUB ZET DAN EVEN JE NAAM EN LEEFTIJD NEER EN WAT JE BENT DOEI

    De Jensen Fanclub
    Henkerina/Laura, 19, Hoofd van de Fanclub&Jensens Fuckbuddy.
    Assassin/Nikki, 21, Gifmanager
    Dauth/Mitchell, 20,
    Cresseyde/Freya, 17,
    Tolstoy/Stephanie, 18, the Ultimate Cockles Shipper
    MarkOfCain/Leen, 15,
    Campeon/Denize, 14
    Alianovna/Marjolien, 20

    [ bericht aangepast op 1 juni 2014 - 0:39 ]


    Ik ben gemeen xoxo

    Tolkien schreef:
    (...)

    HOW CAN THIS BE ANY WORSE? D:

    Ik was vorig jaar begonnen, maar na een tijdje heb ik even een break genomen omdat ik teveel keek en ik eigenlijk alleen series kijk als ik er zin in heb. Ik wordt te snel afgeleid als ik er geen zin in heb, so yeah. :') En dan vroeg mijn vader of ik nog goeie series wist en toen ben ik met hem de pilot opnieuw gaan kijken en ben ik verder gaan doen met seizoen 3. Het is amper een maand later en ik zit al aan 4x21.

    SAM FREAKING ABANDONED HIM. D: I cried like five episodes in a row. Die met Jimmy - Castiel's vessel - was ook superzielig en dan doet hij ons dit aan? D: And Dean just looked so hurt and disappointed and I hate new Ruby because she's not Ruby enough and everything sucks. :c


    Sorry, haha, ik raak snel geëmotioneerd. :') Ik begin al te huilen bij huwelijksaanzoeken in films.

    Don't touch me.

    IT WILL GET SOOO MUCH WORSE. Op een gegeven moment stierf een stukje van mijn ziel af met bijna elke aflevering.

    Tolkien schreef:
    (...)

    HOW CAN THIS BE ANY WORSE? D:

    Ik was vorig jaar begonnen, maar na een tijdje heb ik even een break genomen omdat ik teveel keek en ik eigenlijk alleen series kijk als ik er zin in heb. Ik wordt te snel afgeleid als ik er geen zin in heb, so yeah. :') En dan vroeg mijn vader of ik nog goeie series wist en toen ben ik met hem de pilot opnieuw gaan kijken en ben ik verder gaan doen met seizoen 3. Het is amper een maand later en ik zit al aan 4x21.

    SAM FREAKING ABANDONED HIM. D: I cried like five episodes in a row. Die met Jimmy - Castiel's vessel - was ook superzielig en dan doet hij ons dit aan? D: And Dean just looked so hurt and disappointed and I hate new Ruby because she's not Ruby enough and everything sucks. :c


    Sorry, haha, ik raak snel geëmotioneerd. :') Ik begin al te huilen bij huwelijksaanzoeken in films.

    Don't touch me.


    Ik heb 8 seizoenen gekeken in 3 maanden. (cat)


    Your make-up is terrible

    Ik heb seizoen 1 tm 4 in een week ofzo gezien. (lang leve een weekje ziek thuis zitten). Seizoen 5 deed ik volgens mij 2 weken over en nu 6 episodes in 4 dagen xd


    El Diablo.


    Spoilers beneath the spoilers please. :3 Ik ben al teveel op de wiki gaan rondkijken. I know too much. :c I know what happens in the seasons finale of season nine. :c I know what happens with people.

    Omg I'm a psychic. How do you even spell that correctly?

    @Nikki: Ik heb het ook niet normaal druk gehad dit jaar, ik heb amper tijd gehad om me bezig te houden met mijn hobby's, dus ja. :')

    Anyway:



    :Y) Met dank aan Marlijn/Rhaego.

    Ik ben dus Marthe. Ik heb een vreemde obsessie met Jensen Ackles' ogen - ik wil hem zo graag tekenen, niet normaal, maar ik heb echt geen tijd. Ik moet ook nog steeds Thranduil, zelfportret en Maleficent afwerken. :) - and obviously I'm his girlfriend. (joehoe)

    Well, ik ga huilen. En dan slapen. Hoop ik.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2014 - 23:58 ]


    help

    Tolkien schreef:
    (...)

    Spoilers beneath the spoilers please. :3 Ik ben al teveel op de wiki gaan rondkijken. I know too much. :c I know what happens in the seasons finale of season nine. :c I know what happens with people.

    Omg I'm a psychic. How do you even spell that correctly?

    Anyway:



    :Y) Met dank aan Marlijn/Rhaego.

    Ik ben dus Marthe. Ik heb een vreemde obsessie met Jensen Ackles' ogen - ik wil hem zo graag tekenen, niet normaal, maar ik heb echt geen tijd. Ik moet ook nog steeds Thranduil, zelfportret en Maleficent afwerken. :) - and obviously I'm his girlfriend. (joehoe)

    Well, ik ga huilen. En dan slapen. Hoop ik.


    Er is ook een SPN fantopic. ;3


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Er is ook een SPN fantopic. ;3


    Waarom ben ik nooit mee met fantopics? D: Ik mis ze altijd en als ik er dan lid van word, vergeet ik ze, haha. :'D


    help

    Handsome.


    Hurry up, We're dreaming!

    Hiiiiiiiii. Mag ik er toevallig bij? Ik ben Michelle en ben 15 jaar en Jensen is amazing.





    Oh kut, zie nu pas dat er een hele tijd niemand heeft gereageerd. Sorry voor het bumpen I guess?

    [ bericht aangepast op 12 juli 2014 - 12:21 ]


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Pennybags schreef:
    Hiiiiiiiii. Mag ik er toevallig bij? Ik ben Michelle en ben 15 jaar en Jensen is amazing.





    Oh kut, zie nu pas dat er een hele tijd niemand heeft gereageerd. Sorry voor het bumpen I guess?

    Wij reageren maar om de zoveel tijd ;) Zodra ik om mijn pc zit ga ik wat stalken met foto's
    En *zwijmel* Dean/Jensen met bril is hot! (algemeen natuurlijk ook maar jullie begrijpen mij wel ;)

    Mijn hart stopte toen ik dit voor de eerste keer zag, hij zag/ziet er zo yummie uit!



    MarkOfCain/Leen is nu ProudOfUs

    SPOILER SEIZOEN 10 SPN


    IK MELD ME AAN BIJ DE FANCLUB


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Jensen Ackles in Harper's Bazaar ( Chinees tijdschrift)
    (H)(H)(H)