Hallo! Ik heb iets en ik hoop dat jullie weten wat het is. Ja, jullie zijn geen dokters, ik weet het, maar misschien herkent iemand dit(wat ik trouwens niet hoop.)
Het zit dus zo. Ik ben sinds een klein maandje aan de pil. Nu ben ik dus al die hele maand kots misselijk en ik ben hem nu in totaal vijf dagen vergeten. (Slim, slim...). Sinds vanmorgen ben ik ongesteld geworden, eerst had ik buikpijn, wat ik echt nooit heb tijdens mijn periodes, toen begon ik ook rugpijn te krijgen. Ik kan gewoon niet meer lopen van de pijn. Het voelt alsof ik vermoord word, of zoiets, want ik ben nog nooit vermoord.
Nu begint ook mijn stuitje(denk ik) extreem pijn te doen, dus ik kan ook niet meer zitten. Liggen doet ook pijn en ik krimp de hele tijd ineen van de pijn. De pijn loopt over mijn hele rug, dus niet alleen mijn onderrug en mijn buikpijn is ondertussen ook aangekomen bij mijn borsten. Mijn bovenbenen doen ook pijn. De pijn komt in vlagen en met steken.
Heeft iemand dit ook gehad? Ligt het aan de pil? Weet iemand een oplossing, want ik heb geen tijd om naar de dokter te gaan, want ik ga maandag naar Engeland en moet nog veel voorbereiden.
And don't forget, Elvendork! It's unisex!